zondag 29 mei 2011

Today I didn't feel like doing anything.

Zondagen, heerlijk zijn ze. Lekker niksen, wat surfen op internet, andere blogs lezen , inspiratie opdoen, een stukje joggen, zwemmen en zonnen. Dat is mijn zondagse-routine. Ook vandaag heb ik weer veel inspiratie opgedaan. Vooral op het forum van girlscene.nl.

Dit vind ik geweldig! Het meisje had voor school een tas gemaakt van mapjes waar je normaal flippo's insteekt. Alleen had ze hier allemaal inspirerende plaatjes ingestopt. I'm so sure dat ik dit ook ga doen!

Deze clutch vind ik ook supercute! Origineel, classy en girly, helemaal mijn stijl! En het horloge maakt het helemaal af. Ook deze ga ik proberen na te maken.


Dit jurkje is echt een droomjurkje! Ik moet alleen nog even uitvinden hoe ik dit voor elkaar ga krijgen..


Om je look een crazy-touch te geven, een tasje van een knuffel!
I'm in love!


Wat vinden jullie ervan? Gaan jullie ook iets proberen te maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...