vrijdag 27 mei 2011

Trend: yellow

Ik ben al heel lang gek van geel. Vooral in de zomer vind ik het een must-have. En dit seizoen heb ik geluk; geel is totally hot! Ik heb alleen een probleem; mijn garderobe bestaat enkel uit 1 geel vestje en een potje gele gosh nagellak. Ik ben al langer op zoek naar gele items, maar winkels verkopen bijna geen geel, dan moet ik al online gaan kopen en dat vind ik nog steeds een tikkeltje eng. Tja, op dat gebied blijf ik toch lekker ouderwets.. (:

Een paar leuke gele items:
Sandaaltjes: mooi, comfy èn trendy!


Jumpsuit: Als je even niet weet wat je moet aandoen trek je lekker een broekpakje aan. Samen met eeen leuk haarbandje en als het wat frisser is een vestje, et voilà een complete hippe outfit!


Trendy de regen in met deze 'duck-jas'


 Je ideale strand-outfit: een leuke witte bikini, dit jurkje erover en een grote flaphoed.


 Niet alleen knalgeel, maar ook mosterd geel is very stylish!


Alle items vind je op Asos.com

Wat vinden jullie van de gele trend? Zou je het zelf ook dragen? Ik alleszins wel!

2 opmerkingen:

  1. ik ben niet echt een grote fan van geel
    maar soms kan het wel leuk zijn! :)
    p.s ik volg je! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag zelf niet zo veel geel. Maar het ziet er altijd wel erg leuk en fris uit!

    xx
    Volg je me?

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...