maandag 20 juni 2011

A cold depressing day..


Afschuwelijk, zo'n vieze herfstdag. In juni nog wel. Ik vind het zo deprimerend. Ik had het de hele dag koud en de hele dag mijn sjaal om, die overigens niet op de foto staat. Sorry guys! Al is dit toch niet zo'n heel slechte timing, het komt best goed uit.. Ik moet namelijk leren voor de laatste proefwerkweek. En die mag niet mislukken, ik ga voor een acht gemiddeld. En dat moet lukken zoals ik er nu voor sta... Toch zie ik er heel erg tegenop, en het is eigenlijk ook weer iets om naar uit te kijken. Want 29 juni om stipt 12 uur -na het laatste proefwerk van dit schooljaar- krijg ik dan eindelijk die 8 weken vakantie. Heerlijk!

Terug naar de outfit: ik had vandaag nul inspiratie. Zou je ook niet met dit weer? Daarom ben ik maar voor de saaie doorsnee outfit gegaan. Een jeans met een shirt, lekker comfi en.. Less is more (:

T-shirt: H&M
Legging-jeans: G-star
Schoenen: Chérie
Ketting: zelfgemaakt
Armband: Bijoux Brigitte

Vonden jullie het vandaag ook zo'n rot weer?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...