maandag 27 juni 2011

Details

Wat was het heerlijk weer vandaag. Daar word ik zo vrolijk van; de zon, de warmte, de losse kleding, blote schouders en lekker bruin worden. En leren in de zon is so much better dan binnen, waar je zusje de hele tijd zingt en rare geluiden maakt! Morgen de voorlaatste dag met Biologie en Frans. *zucht* Maar ik houd wel in m'n achterhoofd dat de vooruitzichten -de zomervakantie- fantastisch zijn! Dat geeft me echt een boost om te leren..

Vandaag heb ik wel alleen detailfoto's, m'n gezicht wou echt niet meewerken om even een leuke smile te trekken..

Kettinkje: toristewinkeltje St. Tropez, tasje: ooit gekregen voor m'n 8e verjaardag, ring: H&M, broekje: Abercrombie and Fitch, topje: America today.


Niet vergeten: Morgen is het de nationale CAPSLOCK dag. Gebruik dan vooral je capslock, niemand zal boos worden haha

3 opmerkingen:

  1. Oewwww die nagels zijn leuk! ♥
    Hoe heb je die gemaakt? Of zijn het van die nagelstickers of konadplaatjes?
    XoXO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sophie-myveryownlookbook30 juni 2011 om 10:41

    Het zijn stickertjes van essence (:

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...