woensdag 29 juni 2011

No outfit, but nail-art

Felgekleurde staafjes, 5 cm lang, leuke figuurtjes en nail-art. Papa had 400 sticks voor me besteld. Dit zijn natuurlijk fimocanes. Ik vind ze echt geweldig, ik ben er zeker 2 uur zoet mee geweest. Ik heb iedere nagel beplakt en natuurlijk laat ik jullie the pictures zien.



Natuurlijk ga ik 'in het echt' nooit al m'n nagels verschillend beplakken. Het lijkt me het leukste om bijvoorbeeld alleen je ringvinger te doen en de rest in dezelfde basiskleur.
Op enkele nagels heb ik ingezoomd:





Het stappenplan:
1. Lak je nagels met basecoat.
2. Breng eventueel een kleurtje aan.
3. Snijd een flinterdun stukje van het stickje af, dit doe je het beste met een stenley-mesje.
4. Doe een druppel nail-glue op je nagel.
5. Leg het stukje -eventueel met een pincet- op je nagel, druk het een beetje aan.
6. Doe er een laagje topcoat overheen en goed laten drogen, doe je dit niet zullen de stukjes er snel afvallen.

Tip #1: Je kunt de stukjes ook gewoon met topcoat vastplakken
Tip #2: fimocanes kun je duur in de winkel kopen voor 2,30 per 15 sticks, maar je kunt ook even zoeken op ebay en maar 4 euro betalen voor 400 sticks!


Wat vinden jullie van de fimocanes?

7 opmerkingen:

  1. Bij welke verkoper heb jij ze gekocht? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je misschien een link van welke jij hebt gekocht? want als ik zoek op '400 fimo' of '400 fimo canes' krijg ik niks :s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waar kan je t kopen? het ziet er echt leuk uit namelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Vic kan bij eBay, daar vind je er 100 voor nog geen 4 euro. Het kan ook eventueel bij Marktplaats, maar daar is het een stuk duurder. Je kan dan gewoon zoeken op 'fimo canes'

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh de Fimo , super leuk!
    Laatst kwam ik een Chanel fimo tegen, die zag er al helemaal geweldig uit. Je eerste vind ik het mooist, doe je goed !(:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. voor de liefhebbers: dit is de exacte link (:
    http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260799397588&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow zo cool !
    als iemand een goede site weet kan je die dan naar mijn hotmail sturen?
    emilykiki1@hotmail.com
    want als ik zelf op ebay kijk vind ik alleen maar dure, of ik kijk dus verkeerd :P

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...