dinsdag 26 juli 2011

Back to the basics

Het is de week voordat ik op vakantie ga. Aangezien ik alleen mijn àllermooiste kleding wil meenemen op vakantie kan ik deze week alleen maar basics aan, of ik moet kleding aandoen zonder het vies te maken. -oké pass, dat lukt echt niet- En alleen basics aandoen wordt moeilijk, want morgen ga ik voor 2 dagen naar Amsterdam, en daar wil ik er natuurlijk óók leuk uitzien. 

Jurkje: Tom Tailor, stretch rokje: Sting, sjaal: winkeltje in Parijs, parel kettingen: zelfgemaakt, witte roos: H&M, ring: Spinning


Weten jullie nog leuke winkels of dingen die ik ècht moet zien in Amsterdam?

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit! Ben zaterdag in A'dam geweest. Heb even een kijkje genomen bij de shop-in-shop van Topshop, alles behalve groot. Maar toch leuk om even een kijkje te nemen. Verder Monki, River Island? En de negenstraatjes is ook altijd wel leuk. Veel plezier :-D!

    XO!

    www.kelly-danish.blogspot.com
    (zou leuk zijn als je me volgt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je outfit echt heel erg schattig! Ik wil binnenkort ook weer eens naar Amsterdam, alleen het is zo ver weg. Ik wil naar het Anne-frank huis alleen dan moet je zo lang in de rij staan :(. Maar ach. en toen ik er vorig jaar heen ging wou ik persee naar de claires voor sieraden ofzo haah.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt verliefd op jouw haar!, zijn die krullen van jezelf? Ik wil ze ook. :$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Dat jurkje is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie outfit! Zo basic is die niet hoor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Btw, ik ben vorige week in Amsterdam geweest (helemaal vanuit Belgie! ;)) en ik vind De Bijenkorf wel een aanrader, al is ie wel niet goedkoop natuurlijk... Vlakbij dat plein waar Madame Tussauds en De Bijenkorf is (ik weet niet meer hoe 't noemt... Bloos bloos! Haha!) zijn ook enkele leuke winkelstraatjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jij bent echt mooi bruin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw super mooi (: Jij bent echt heel erg mooi bruin zeg! Prachtig. Ik ben jaloers op jou haar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb bijna hetzelfde shirtje, alleen dan in het aquamarijn!
    leuke outfit ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief jurkje! en jou haar is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat je leuk! En wat heb je prachtig haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk jurkje, staat je echt goed!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...