woensdag 20 juli 2011

A chilly day

 Vandaag was het weeral zo'n vies weer, maar niet alleen vies, ook koud! Daarom heb ik gewoon een warm vest en een lange jeans aangetrokken, geen poespas. Ik heb lekker op m'n kamer en beneden gezeten met een fleece dekentje over me een en straks doen we waarschijnlijk de openhaard aan. Pfff, het lijkt wel winter! Laten we hopen dan augustus beter wordt. Maarja, ik geef toe.. Het is wel gezellig!

Omdat het topje heel licht is op de foto zie je de mooie kanten details helaas niet..
Topje: Essentiel, vest: WE, jeans: G-star, ketting: Primark, ballerina's: Sasha
Tip: Als je je mouwen opstroopt laat je mouwen dan stoppen op een dunner deel van je arm, doe je dat niet dan lijkt je arm dikker dan dat die werkelijk is.


Hebben jullie je vandaag ook verstopt onder de dekens?

9 opmerkingen:

  1. Bij ons was het juist heerlijk weer! Die ketting heb ik ook hihi. Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, hier was het helemaal niet zo koud! Wel een beetje regenachtig, ook niet leuk.
    Leuke outfit hoor! Schattig kettinkje!

    Dank je voor je reactie! Maar volgens mij volg je ons nog niet hoor, of zie ik je nu per ongeluk over het hoofd? Wij gaan jou in ieder geval wel alvast volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit :) ik heb die broek ook maar doe hem niet zo vaak aan omdat ik vaak niet weet hoe ik hem moet dragen maar nu ik hem bij jou zo zie g aik hem denk ik maar weer even opzoeken :)
    PS. doe je al mee aan mijn winactie's? http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kettinkje en schattige ballerina's ♥

    Love, Daily Life Of Maika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! ♥

    Zullen we elkaar volgen? :$

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke outfit!
    Jammer dat de giveaway voor die header voorbij is, als je nog een keer iemand zoekt die er een voor je wilt maken, ik wil het wel doen (gratis) haha, stuur me dan maar een berichtje!
    Leuke blog heb je!

    Liefs, Romy
    (www.muchable.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die ballerina's zijn zo leuk! Ik volg je ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit, die ketting is echt super leuk! en omygosh wat een leuke ballerina's!

    Liefs.
    I'll follow you, will you follow me back?

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...