woensdag 27 juli 2011

Citytrip Amsterdam

Ik ben 2 dagen in Amsterdam, en dat betekent dus geen outfit post. Maar wel een klein verslag!

Vandaag hebben we geshopt. Eerst de Kalverstraat -heel lang rondgehangen in de Monki en River Island-, daarna de negen straatjes met leuke vintage winkeltjes en de Frozz (morgen lees je daar meer over), natuurlijk de Bijenkorf en nog wat andere straten waarvan ik de namen niet heb onthouden. Ik ben natuurlijk geslaagd en ben nog aan het twijfelen of ik een tas van River Island koop. Uiteraard komt er ook nog een shoplog!


Morgen gaan we naar de Starbucks op het Leidseplein en naar de I AMsterdam letters op het museum plein. Verder hebben we nog niet echt een idee wat we gaan doen.. Hebben jullie nog leuke idee├źn?

Verder heb ik 50 followers! Heel erg bedankt voor het volgen en al jullie lieve comments! Ik vind het nog steeds super dat jullie zo vaak comments achterlaten en mijn blog graag lezen! Op naar de 100 zou ik zeggen (:

6 opmerkingen:

  1. tas van River Island is echt zo pretty!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the bag is so pretty :) great blog i'm your new follower,hope you'll follow back :)
    xoxo
    http://cosmopearls.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou die tas echt kopen! Ik vind hem super! Misschien ga ik binnenkort nog naar Amsterdam wie weet :) Veel plezier nog!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tas mag je niet voorbij laten gaan, wat een super tas! Ik ben benieuwd naar je shoplog. En Gefeliciteerd met je 50 followers. De honderd ga je zeker halen als je zo goed doorgaat meis! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie!

    Tuurlijk mag je dat vragen! Je mag alles vragen! Die relax, love en enjoy bordjes zijn van de action! Klinkt misschien stom en goedkoop maar ze zijn niet nep of van plastic het is gewoon echt hout. En ze zijn super leuk vind ik!


    Ik zou die tas echt kopen hij is leuk! Gefeliciteerd met je 50 volgers! Ik vind al die comments op mijn blog ook echt super. Ook goed voor "motivatie". Hihi!

    xxx,
    Eva - www.livemylifeforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je daarheen ging! Mooie foto's heb je gemaakt, daar is altijd veel roze, of niet haha?
    En Starbucks is zo vet! Mooie foto. Ik vind je lay-out heel leuk/vrolijk/veel te zien, etc. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...