zondag 10 juli 2011

A closer look in my room..

Zoals beloofd zij hier de foto's met wat uitleg van mijn kamer.

Als je binnenkomt is dit het eerste beeld wat je ziet, mijn kingsize bed met pip-studio dekbed en heel veel fashion en beauty posters. Bijna alle muren zijn voorzien van dit soort posters, en geloof me, dat was me een karweitje om alles te verzamelen én op te hangen...

Ik was bijna vergeten dat mijn bureau wit was! Normaal ligt er altijd een supergrote stapel kleding op, maar die heb ik speciaal voor jullie opgeruimd.
Helemaal links zie je mijn beautycase van Sephora met lichtjes aan de rand van het spiegeltje, hierin zit mijn make-up die ik het meeste gebruik. En als ik op vakantie ga doe ik gewoon de klep dicht en prop ik 'm in m'n koffer. Rechts zie je allemaal tasjes en een hoop accessoires, die liggen daar op een hoop omdat ik nog steeds geen leuke opbergruimte ervoor heb. Tips daarvoor zijn altijd welkom. (:

Dit is een deel van mijn Ikea-kast (expedit), ik heb op sommige plaatsen laatjes en kastjes erin gezet en andere plaatsen leeg gelaten zodat ik daar wat spulletjes kan uitstallen. Bij de volgende foto's zoom ik in op een paar lege vakken. De inhoud van de laatjes en kastjes wil je trouwens echt niet zien; wat een troep!

Weer mijn tip-pointers uit China, maar nu mooi uitgestald in een doos. Het kleine flesje is een sample dat ik kreeg bij de Ici Paris en daarnaast een fotohouder, maar ik vind 'm zo mooi dat ik er geen foto indoe..

Dit is een deel van mijn sample parfum verzameling. Dit zijn de mooie miniaturen. Tegenwoordig krijg je gewoon een staafje met de parfum erin maar vroeger kreeg je dit soort flesjes gratis! Echt te mooi.. *zucht* Maar die staafjes van tegenwoordig heb ik natuurlijk ook en dan zeker 6 keer zoveel!
Je ziet hier ook de 1-2-3 methode van Clinique, daarmee reinig ik iedere avond mijn gezicht.

Nog een paar miniaturen en een mega-fles Coco Chanel.
Dit is geen zoom-in. Het is een Dior rekje dat ik heb gekregen van de verkoopster van de parfummerie waar ik altijd mijn make-up koop. Ik vond de foto alleen niet zo mooi, en dat heb ik mooi opgelost door een collage op een kartonnetje te maken en dat ervoor te plakken. Op dit rekje zie je mijn favoriete parfum (Miss Dior Chérie), mijn fijnste lipsticks, de 2 nieuwste en lekkerste samples (Chanel allure en Jill Sander style) en een schattig espresso Starbucks bekertje uit Parijs.

Zo, dat waren een paar plekjes uit mijn kamer. Binnenkort komt er een update met meer ingezoomde uitstallingen en mijn etalage-pop.

18 opmerkingen:

  1. Oeh het ziet er uit alsof je een superleuke kamer hebt!
    Gaaf die grote Chanel poster,
    en je kast is ook echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kamer!
    & leuke blog :)
    Elkaar volgen?

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wohooow die grote chanel parfum fles!
    Hoeveel ml zit daar wel niet in?
    Hij ruikt echt heerlijk maar is echt duur.... (ik heb een fake versie uit turkije haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omg ik ben jaloers op jou kamer, ziet er echt heel mooi uit Sophie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee ik heb je getagged maar ik zie dat je de sunshine award al had... Nouja volgende keer beter:P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow ik hou van je kamer! Jij hebt gewoon chanel posters op je kame ö zalig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, echt super mooi!
    Love it'x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kamer heb je!
    En een super leuke blog!
    Love,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LOVE YOUR ROOM!!
    Ik heb nu in ieder geval genoeg inspiratie voor mijn kamer!
    LOVE it.
    Waar heb je al die chanel posters vandaan?

    Love,
    Eva van www.livemylifeforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super kamer! Ik heb ook zo een starbucks beker uit Parijs ;D

    Peyton,
    http://sweetgossipbeauty.blogspot.com/
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super kamer,,
    ik heb het zelfde bureau & de zelfde kast
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kamer heb jij! Hoe heb je die nagellak zo leuk op een rijtje gekregen en op verschillende hoogtes?

    Liefs, Romy
    www.muchable.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw,
    hoe ben je aan die tippointers uit china gekomen? ;o (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...