dinsdag 5 juli 2011

Last relax day..

Vandaag nog even een relaxdagje gehad, maar morgen moet ik weer naar school. Natuurlijk niet voor lessen, maar om mijn proefwerken in te kijken. Zodat ik al een beetje een idee heb van wat mijn gemiddeldes zijn. Ik ben echt benieuwd! 

Op de foto zie je dat ik een omslag-doek draag, na lange tijd dat ding niet te dragen ondervond ik vandaag hoe handig zoiets eigenlijk wel niet is! Je kunt 'm gebruiken als sjaal, jurkje, maxirok, eigenlijk alles! Ik vind het vooral handig om even snel over je bikini aan te trekken als je van het strand naar de stad gaat of even op een terrasje gaat zitten. Helaas weet ik niet waar deze vandaan komt, want deze is nog van mijn moeder geweest. Maar ik weet bijna zeker dat iedere strand winkel zo'n omslagdoeken verkoopt! Let er wel op dat als je er eentje koopt, de afmetingen goed zijn ;) 

Zijn jullie van plan een omslag-doek te kopen?

2 opmerkingen:

  1. Zo'n omslagdoek lijkt me echt handig, lekker luchtig voor op het strand, leuke blog heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...