woensdag 6 juli 2011

Weather can change, and very fast..

Vandaag werd ik wakker en de zon scheen volop in de badkamer, maar enkele uurtjes later -13 uur- begint het opeens te regenen. Stond ik daar mooi met m'n korte rokje en zonnig topje! Maar zo erg was het ook weer niet, ik kreeg veel complimentjes en zelfs van de leraren.


Top: Zara sale, stretch rokje: Sting, sandaaltjes: Steve Madden, bloemetje: H&M, leren hoofdbandje: ?, leren armbandjes: ?, klokjes ring: Six, gele knots-ring: H&M, gouden pinkringetjes: Cartier

Morgen en overmorgen kan ik waarschijnlijk niets posten, ik ga namelijk bij een vriendin logeren om daarna mijn boeken in te leveren en vrijdag mijn rapport op te halen. Dan kan ik helaas dus geen foto's maken..

Veranderde het weer ook zo plots bij jullie?

9 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Wat heb jij mooi haar zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, balen voor je dat het weer tegen zat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor je correctie op mijn blog, ik heb het veranderd.
    maar je hebt echt een leuke stijl en ik vind die ringen ook erg leuk!
    ik volg je als het goed is.
    xxx http://www.lifeofebi.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Wat zie je er al mooi bruin uit zeg ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zie je er leuk uit! De ringen en de band met bloem, i love it! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woow jij bent echt heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...