zaterdag 13 augustus 2011

And the winner is...

Ik heb een stuk of 20 inzendingen gehad, en geloof me het was heel moeilijk om te kiezen! Uiteindelijk was ik aan het twijfelen tussen Romy en Harriƫtte. En.. Het is Romy geworden! Haar header vond ik net wat beter bij de achtergrond passen.


 Dus.. Gefeliciteerd Romy! Als je mij je adres mailt naar myveryownlookbook@gmail.com dan stuur ik het verrassingspakket zo snel mogelijk naar je toe!

En natuurlijk laat ik ook nog een paar andere headers zien (niet allemaal want dan is deze post een beetje te lang..) en dan begin ik natuurlijk met de 2e plaats: Harriƫtte. (de rest staat niet van best naar minst goed)






 Degenen niet niet hebben gewonnen, niet getreurd! Bij 100 volgers komt er weer een nieuwe give-away!

Welke header vinden jullie het leukste?

15 opmerkingen:

  1. Gefeliciteeerd winnaaar!

    Leuke blog heb je...

    Elkaar volgen?

    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ' er staan echt super prachtige dingen tussen !


    Liefs' http://xxarmani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze header is erg mooi geworden ja. Maar de rest van de headers zijn ook super leuk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal mooi!
    Maar ik vind die dat je gekozen hebt toch ook het mooiste.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er echt een mooie uitgekozen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allemaal mooi!
    De give away loopt tot 1 september (:
    Dankje voor je berichtje!
    Liefs, Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat supergeweldig dat ik heb gewonnen! Ben echt heel erg blij! Dankje! (L)

    Liefs, Romy <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, een terechte winnares! Heel erg mooi, gefeliciteerd Romy ;D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, er zitten hele mooie tussen. die eerste vind ik ook erg mooi x

    ps I'm sorry for writing here, but would you PLEASE vote for me HERE by clicking "stem"? I'd REALLY appreciate it! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie header ! gefeliciteerd Romy
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Romy, ik vond de header van Hariette het mooist. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze allemaal eigenlijk heel erg mooi.
    Maar vooral: 1,2 en 6.
    Deze vind ik ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt leuke headers, je hebt ook echt een heele leuke gekozen! leuk blog heb je wil je elkaar volgen? ik volg iig al(:

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. allemaal erg mooi ! goeie keus ! (:
    liefs,
    http://agirlwithbeauty.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd RomY! Ik vind die van Harriette ook erg mooi!

    Nog bedankt voor je comment op mijn outfitpost!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...