maandag 29 augustus 2011

Back to school


Vandaag was het mijn beurt om weer naar school te gaan! Ofja, mijn rooster op te halen. Dat duurde een kwartiertje en toen mocht ik weer gaan. Dat wist ik en daarom heb ik niet echt een back to school outfit uitgekozen. Dat doe ik morgen! (Een OOTD houden jullie dus van mij te goed, verder in deze post wat details van de outfit van vandaag) Mijn rooster is eigenlijk best ok√©. Iedere dag ben ik tot 15.20 op school. Behalve donderdag, dan heb ik tot 14.20 school. En dinsdag heb ik het eerste uur vrij. 

Aangezien de brugklassers morgen op 2-daagse gaan zijn heel veel leraren er niet. Vandaar dat ik morgen de eerste 4 uur vrij heb! Heerlijk begin van het schooljaar natuurlijk (:

Dit is mijn agenda, waar ik toch heel wat uurtjes in heb geknutseld. Het was de Girlscene style-agenda. Maar nu staan er overal collages, quotes en dat soort dingen. 
Lipgloss: H&M (0,95 euro)

  Boeken kaften heb ik dit jaar voor het eerst zelf gedaan. (I know, erg he?) Maar ik wou niet zomaar kaftpapier. Ik wou kaftpapier dat niemand heeft! Daarom heb ik ze ingepakt met Cosmogirl bladzijdes. Toch een goede manier van recyclen niet?

Dan nu de detail foto's..



Wat vinden jullie trouwens van de grotere foto's?

11 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal super leuk uit!
    Hoe heb je je agenda gedaan?
    Jaloerss!
    Ben benieuwd naar je outfit!
    Love,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die grote foto's zijn fijn :)

    Veel plezier op school morgen...mooie agenda :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. omg die agenda is echt heel erg mooi ! (:

    wauw dat kaftpapier trouwens ook ! erg cool ! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die agenda is echt leuk! en dat kaftpapier ook trouwens! erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw je hebt je spullen echt leuk gepimpt! :)

    PS. Mooi, die grotere foto's! Ik vind dat altijd veel fijner/duidelijker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die agenda is super mooi! en leuk kaftpapier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. superleuke agenda en origineel kaftpapier!
    (en ik heb je een awardje gegeven, maar die staat op mijn blog)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke gekaft ! En die agenda is echt prachtig ;o

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind jou agenda echt mooi zeg!
    I love joun uiltjesketting hihi.
    Ik vind dat zelfgemaakte kaftpapier echt leuk gedaan!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk allemaal !
    En goed idee met het kaftpapier en de agenda !
    Ik ga misschien ook zoiets doen. Vet leuk :) !

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...