dinsdag 23 augustus 2011

Feeling blue

Ze hadden onweer voorspeld voor vandaag. Daarom gingen mijn vriendin en ik niet naar de stad maar bleven we thuis. Maar weermannen maken vaker fouten. Deze keer dus ook. Het was hartstikke mooi weer! (wel een beetje benauwd) Gelukkig had ik wel een kort broekje aangetrokken (:

We zijn uiteindelijk naar het dorp geweest (mijn vriendin woont namelijk niet in de stad maar een dorpje ernaast. En we hadden geen zin om een halfuur in de bus te zitten) Daar zijn we naar de Jumbo en de DA geweest. Daar kochten we een Starbucks (mjam!) en een leuk glitter lakje. (Daar komen morgen swatches van)

Top: Terre Bleu, blazer: Mer du nord, short: Original, riem: Terre bleu, sjaaltje: DKNY, ketting: H&M, vriendschapsarmbandje: diy, armband: Trollbeads, ring: Spinning jewellery, oorbellen: Ti Sento, broche: onbekend.

Hoe was het weer bij jullie?


7 opmerkingen:

  1. Wauw echt super leuk! Die blauwe blazer staat je geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke outfit!
    staat je ook heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit!
    bij ons was het echt heeel slecht weer, ik ging winkelen en het leek wel of ik op koopavond ging !
    onweer, regen echt erg.
    liefs,
    agirlwholovesbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super foto's zeg :D http://xmanon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, echt mooi gemaakt dat armbandje!
    Kun je daar geen diy-tutorial voor maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben echt fan van jou blog! en fan van jou outfit's!!
    volg je!:3


    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...