dinsdag 30 augustus 2011

I love flowers and gummibears!

Vandaag begonnen de les weer! We hadden de eerste 4 uur vrij, daarna mentoruur en economie. Om te eindigen hadden we 2 uur gym. Maar bij ons op school komen gymleraren altijd te laat. Dus uiteindelijk hebben we maar een halfuurtje gegymd.. Om 5 uur moest ik alweer naar de hockeytraining en daar stond een heel nieuw team voor me klaar. De training was echt heel leuk en intensief. Ik ben weer wat afgevallen (:

Aangezien jullie hebben gevraagd naar foto's van mijn agenda komen die er binnenkort aan! 

Floral top: Zara, taupe top: Sting, vest: Monki, jeans: G-star, brogues: Steve Madden, ketting: diy (op de foto zie je de ketting niet echt goed (hij is gedraaid), maar het is een gummi-beer van fimo in suiker gedipt :)

Wanneer moeten jullie weer naar school? Of zijn jullie al een week aan de gang?






4 opmerkingen:

  1. ik zit al een week op school! ben nu al weer toe aan vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi outfit :)
    Ik moet morgen naar school :(

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt echt altijd leuke kleren aan. Die broek vind ik ook zo niccee.
    Ik moet maandag weer naar school :( Heb mijn oude klas wel weer :-) met 1 ander meisje erbij in.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...