woensdag 31 augustus 2011

My agenda


Aangezien er meerdere meisjes gevraagd hebben naar de inhoud van mijn agenda heb ik vandaag wat foto's gemaakt. Het zijn natuurlijk niet alle pagina's waar ik iets nieuws mee gedaan heb want dan had ik zeker 70 foto's! Alle plaatjes komen uit Cosmogirls, Elle's en Iciparis en Douglas tijdschriften. Hier komen ze!


Aanschouw mijn niet zo mooie handschrift! En de collages waar ik toch veel werk in heb gestoken (6 uur?)
Steek jij ook zoveel werk in je agenda of koop je een kant-en-klare agenda?

7 opmerkingen:

  1. zo mooi he, ik ben simpel.
    ik koop gewoon een kant en klare.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je hebt echt een leuke agenda zeg!
    Ik heb een lege van de hema die ik pimp met tekeningetjes enzo haha.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Agenda zeg!

    Ik ben helaas niet zo creatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...