dinsdag 16 augustus 2011

Pearls and flowers

Vandaag was het eindelijk weer eens lekker weer! Heerlijk die zon! Ook kwam de Cosmogirl weer binnen (Yeah! Het mode issue!) en kon ik lekker lezen in de zon. Ik kreeg helemaal de modekriebels. Ik heb stoffen uitgezocht en morgen ga ik taillerokken maken (o.a. met een schotse ruit) ik ben helemaal fan van de preppy look! Verder heb ik een beetje gewerkt aan mijn webshop die waarschijnlijk binnenkort open gaat. (Stay tuned!)

Top: Sting, vestje: Terre Bleu, shorts: Zara, riem: Terre Bleu, parel armbandjes: Primark, ring: Spinning jewelery, klok-ketting: Fé


Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het weer?


10 opmerkingen:

  1. heerlijk genoten!
    altijd een feest wanneer de cosmogirl binnenkomt!
    leuke outfit<3
    super leuke blog.
    dankje voor je reactie<3

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super oufit jaa ik heb lekker gefietst met oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke outfit :D
    Die armbandhouder komt van een winkeltje op de trade mart in Brussel. Maar daar kun je alleen binnen als jij of familie ofzo zelfstandige is en zo'n kaartje heeft aangevraagd daar.

    En ik kan niet wachten tot je webshop opent :) verstuur je dan ook naar België ? :D

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke outfit!
    Hier is het lekker weer, alleen ik zit binnen haha

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag dat je mij tussen je links hebt staan, super leuk! Alleen heb ik mijn link verandert dus, als wilt kan je die aanpassen..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moest helaas van 1 tot 8 werken, bwegh, dus helemaal niet van het weer kunnen genieten. :( Morgenmiddag ben ik wél vrij en dan schijnt het ook mooi weer te worden dus hopen dan maar! :) Je hebt er een volger bij trouwens haha, leuke blog!

    ps. Supermooie ketting! Sowieso de hele outfit is heel mooi maar die ketting vind ik echt geweldig :O

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit staat je echt heel erg leuk deze outfit! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...