maandag 15 augustus 2011

Pyjama girl


Oversized pyjama broek: America Today, vest: Geddes and Gilmore, shirt: H&M

Vandaag weer een lekker dagje in m'n pyjama gebleven. Ik heb wat geknutseld in mijn wreck this journal, gezwommen, trampoline gesprongen en dat allemaal in mijn pyjama (behalve het zwemmen natuurlijk). Aan het einde van de dag heb ik nog lekker een maskertje opgedaan, en mijn nieuwe eye-pads getest voor jullie!


De eye-pads zijn van eyeye en zijn mooi verpakt. Er zit zelfs een pincetje om de pads te pakken bij! Het product beloofd een verkoelende sensatie en een frisse geur van komkommer schijfjes. Het zou ook je wallen moeten verminderen. En dat allemaal na 1 'behandeling'. Hmm... Ik werd nieuwsgierig.

Ik ging dus lekker een paar minuten liggen en ja de schijfjes roken lekker fris. En het werkte ook lekker verfrissend, maar of het m'n wallen verminderd? Niet echt.. Verder is het wel heel relaxend en echt het proberen waard!

Het potje bevat 24 pads, kost 9,95 en is hier te koop.

7 opmerkingen:

  1. ik heb zelf ook zulke pads en ze zijn erg fijn!
    Wauw! jouw haar is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit!
    jij hebt echt mooi haar zeg!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat heb jij een leuke pyjama! en natuurlijk ook heel mooi haar (:

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke foto :)
    Soms zit ik ook eens bijna een hele dag in me pyjama ^-^


    Liefs' http://xxarmani.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Like the Polka Dot style ;
    XX http://cocoloni.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...