woensdag 28 september 2011

My new haircut and outfit of the day

Vandaag ben ik weer naar de kapper geweest, en het was broodnodig! Mijn punten waren dood, en sommige zelfs gespleten. Na 1,5 uur bij de kapper te zitten (Auw! Mijn kont doet pijn van die harde stoel!) heb ik een nieuwe haarcoupe en heeft de kapper mijn haar gestijld. Met stijl haar is het verschil van coupe natuurlijk moeilijker te zien, maar ik vond het wel grappig om over het algemeen het verschil te laten zien tussen stijl haar en krullen.

Top: Abercrombie and Fitch, Taillerok: H&M, ketting: H&M, sieraden: Handmade 925 silver jewellery

Wat vinden jullie van het verschil tussen stijl haar en krullen?

9 opmerkingen:

  1. Ik vind je stijl haar ook heel erg mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het je heel erg mooi staan!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ontzettend leuke coupe zeg :D En je kleding is natuurlijk ook weer leuk :D (Wanneer heb je nou geen leuke kleren aan haha) Ik krijg veel inspiratie van jou kleding style. Thanks meiss.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw mooi zeg echt heel anders maar wel in postitieve zin hoor ! :D
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...