donderdag 29 september 2011

O.P.I wishlist

O.P.I is mijn favoriete merk van nagellak. De kwastjes zijn super, de kleuren zijn buitengewoon mooi en het flesje ziet er -vind ik- erg leuk uit! Op dit moment staan er een paar prachtige warme tinten op mijn wishlist.


 DS Bold uit de designer series (ultimate glamour, extraordinary brilliance)

I lily love you uit de nice stems! collectie

Van Teenage dream uit de Katy Perry collectie kon ik geen flesje vinden. Vandaar deze swatch. (bron)

Pros and bronze uit de Serena grand slam collectie.

DS mystery uit de designer series (ultimate glamour, extraordinary brilliance)

Zij jullie ook zo'n fan van de O.P.I lakjes?


8 opmerkingen:

  1. Mij lijkt het ook goede nagellak! Misschien ga ik het binnenkort proberen,, wie weet hihi,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga vandaag naar het dorp! dus je pakketje komt er bijna aan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nog nooit gekocht, omdat ik ze nogal duur vind. Maar als ik ze ergens tegen kom ga ik er misschien wel eentje proberen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze lijken me echt heel fijn, alleen is mijn maximum per nagellak 7 euro... Dus hopelijk zijn ze nog eens ergens in de aanbieding, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welke giveaway bedoelde je precies? :$

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben echt fan opi lakjes , maar heb er zelf nog geen :) Maar een vriendin wel. Dus wil er gauw eentje kopen :D

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh ja klopt, is wel handig want ik heb nog steeds nieuwe schooltas nodig, wie weet kan ik een mooie vinden hihi.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...