maandag 26 september 2011

Summer blue(s)

Wat was het vandaag weer lekker weer! Ik had alleen 1 klein probleem, mijn knie doet pijn waardoor ik een knieband moet dragen. Maar met een short of een rokje is dat not so charming. Tot nu toe kon ik de band goed verstoppen onder een lange broek. Maar vandaag ben ik over de 'drempel' gegaan. Gewoon die band om, het is toch maar voor even. (hoop ik dan toch!)


Top: Terre Bleu, vest: Armani, shorts: original, ketting: H&M, ballerina's: Chérie
 Hebben jullie ook lekker weer gehad?

p.s. Would you vote for me? https://www.facebook.com/RenaultNederland?sk=app_160816680669665&app_data=100000580202693  gewoon op deel deze poster op je wall klikken! Doe jij ook mee? zeg het me, dan stem ik ook op jou!

5 opmerkingen:

  1. Super leuke kleertjes...sterkte met je knie. Ach je moet nu genieten van dit heerlijk weertje ;)

    xxx

    http://melissasglamourworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kleren en wat was het warm hé !
    ooh wat vervelend met je knie,beterschap!
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuk outfit :)
    En veel beterschap met je knie!

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap dat je dat toch doet! Je ziet er nog steeds heel leuk uit :)

    En bedankt voor je comment, jaloooers! :0

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke outfit! Die band staat je ook goed hoor, leuk dat je dat toch durft te doen :).
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...