zondag 23 oktober 2011

Dotted squares

Vandaag weer een nail-art voor jullie! Deze roze kleur had ik al een paar weken in m'n gedachte, maar ik was nooit helemaal zeker, en kocht 'm dus niet. Maar eergisteren kocht ik 'm dan toch. Ik had namelijk mijn oude lichtroze opgemaakt. Dus ik was toe aan een nieuwe. Hier is hij dan! Miss piggy reloaded van Catrice. (2,49 euro)





How to make these nails?
1. Lak je nagels roze
2. Pak een dottingtool met een groot 'kopje' en zet verticaal 3 grote stippen
3. Zet aan de zijkanten van je nagels 2 grote stippen (tussen de andere 3 in)
4. Verbind de grote stippen door kleine stipjes tussen de grote stippen in te zetten. (Hiervoor gebruik je best een andere dottingtool met een kleiner 'kopje')
5. Een laagje topcoat, en klaar!

Zelf vind ik m'n ringvinger het mooist gelukt.

Ga jij deze nail-art ook eens proberen?

p.s. Don't forget to enter my GIVE-AWAY

9 opmerkingen:

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...