maandag 17 oktober 2011

Everyday routine || BEAUTY

Vandaag ga ik jullie mijn dagelijkse beauty routine van 's ochtends en 's avonds laten zien. Let's go!

's Ochtends begin ik altijd met 2 'handjes' koud water over mijn gezicht heen te gooien. Daar word ik meteen wakker van! Om me helemaal fris te voelen doe ik wat verzachtende tonic voor droge huid op een wattenschijfje en ga ik met het watje over mijn hele gezicht. Uiteindelijk doe ik dagcrème van Clinique (staat niet op de foto) en wat parfum op.


Voor mijn make-up begin ik met een donkergroen lijntje onder mijn oog. Soms gebruik ik catrice potloodje van hierboven en soms het Chanel potloodje. (klik voor een review) Daarna krul ik mijn wimpers en doe ik mijn Chanel mascara (Sublime) op. Om te eindigen doe ik 1 van de twee Sephora blushes op. Dit zorgt voor een gezond blosje op m'n wangen, wat echt nodig is bij mijn bleke huid. 


Deze mascara is echt de fijnste ooit! Het borsteltje separeert mijn wimpers goed , krult mijn wimpers mooi, maakt ze langer en klontert totaal niet! Chanel Sublime - 26,50 euro

's Avonds haal ik met een watje mijn make-up eraf met baby-olie. Dit is zacht en hierdoor verlies je minder snel wimpers bij het eraf halen van je make-up. Daarna gooi ik een paar handjes warm water over mijn gezicht en was ik m'n gezicht met Clinique zeep (ook weer voor droge huid).  Als laatste doe ik de Clinique lotion en crème op. Hierdoor ga ik met een schoon gevoel naar bed, Heerlijk!



p.s. De foto's zijn wat roder dan normaal omdat we moesten flitsen. I'm sorry!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk ritueel :) Die mascara van chanel wil ik zo graag hebben ;o

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat een lading aan clinique! leuk ritueel! wat grappig, ik wist niet dat je met baby-olie je make-up kan verwijderen :)
    en ik ben benieuwd naar je winactie, ik ga zeker meedoen!
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Mijn ritueel lijkt een beetje op die van jou :)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...