zaterdag 15 oktober 2011

From summer-closet to winter-closet

Opeens was het weer helemaal omgeslagen, en vriest het 's nachts weer. Binnenkort wordt de tijd weer verzet, en mijn kast was echt een rommeltje. Deze 4 factoren zetten me aan om mijn kast te gaan opruimen, en de te zomerse items eruit te halen. Lees verder, en zie het resultaat en tips om je eigen kast op te ruimen!
Before

After
Ik heb al mijn te zomerse spullen in het bovenste vak gelegd, en heel veel in de was gegooid (allemaal vlekken!) 

Tips om je kast op te ruimen:
1. Haal alles uit je kast/van je stoel af en gooi alles op je bed.

 2. Pak kledingstuk voor kledingstuk en ga de volgende dingen na: Ga ik dit nog aan doen? Past het me nog? en Zitten er vlekken op?
3. Als je het niet meer aandoet/ het je niet meer past Leg je dit kledingstuk op een aparte 'hoop'. Later kun je kijken of je er nog iets anders van kunt maken, zo nee dan gooi je het weg.
4. Als er vlekker op zitten leg je dit kledingstuk weer op een andere hoop; deze hoop gooi je straks in de wasmand.
5. Maak stapeltjes: Broeken, shorts, topjes die bestaan uit 1 kleur (sorteren op kleur), shirts met een print etc.
 6. Sommige dingen vouw je beter niet op, maar hang je op (allemaal dezelfde hangertjes). Deze kledingsukken zijn: jurkjes, rokjes, blousejes, blazers en jasjes, shirts die snel kreuken.
7. Bewaar je riemen, sjaals en panty's niet in je kledingkast maar in een aparte lade.

Ik hoop dat jullie iets met deze tips kunnen en succes!

7 opmerkingen:

  1. wauw, wat een gave kleding kast! Waar heb je die vandaan? Die is zo leuk.. Handige tips ook trouwens. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wist dat je een slordig meisje was....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw netjes, en wat heb jij veel kleding, en ook nog eens leuke kleren (A) En die kleding kast is erg mooi zeg ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verandering :)
    En wat veel kleding heb jij :D

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...