zondag 2 oktober 2011

How-to: Stripey nailart

As promised, de tweede post vandaag. Omdat ik -door de drukte- 2 dagen niks heb gepost.
 Deze keer eens een nail-art met blauwe nagellak. Ik heb eigenijk best veel blauwe lakjes, maar daar doe ik wat minder mee dan met de rest. Vandaag heb ik mezelf gedwongen een blauw kleurtje uit mijn rekje te nemen en er iets leuks ermee te maken! Het is heel makkelijk, lees vooral verder en je komt erachter hoe je deze stripey nails maakt.

I used:
Witte tippointer van Essence (heel oud!) en out of my mind van Essence.

How to make these nails?
1. Breng 2 laagjes van de blauwe lak aan. (in dit geval out of my mind van Essence)
2. Laat dit goed drogen
3. Pak je tippointer of een gewone witte nagellak met een dun kwastje
4. Trek 3 horizontale lijntjes, daarna 3 schuine en daarna nog eens 2 of drie schuine, maar dan de andere kant uit.
5. Goed laten drogen en topcoat aanbrengen.


Easy he? Ga jij deze nagels namaken?

9 opmerkingen:

  1. het ziet er echt superleuk uit!
    leuke blog ook, ik vind je header supermooi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super moooi
    echt heel erg mooi gedaan !

    xxxx
    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil heeel graag zo'n tippointer, alleen niet zo'n pen (die vind ik heel vervelend). Zo één als jij hier hebt. Maar ik geloof dat Essence hun nail-art assortiment weer heeft ingekrompen... :S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nailart :D Ga ik zeker ook eens proberen ! :D

    liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...