maandag 24 oktober 2011

I am in Amsterdam!

Bron: weheartit.com
Het is herfstvakantie, en dat betekent een citytrip naar Amsterdam, love it! Ik blijf samen met mama 3 dagen, en we hebben een redelijk druk programma. Wanna know what we're going to do? Read on!


Vandaag hebben we eerst in Leiden een tussenstop gemaakt in corpus. De tocht door het menselijk lichaam was heel leuk, maar ik wist helaas wel alles al. Het eerste deel was echt door het lichaam zelf: ik vond alles heel leuk en 'echt' in elkaar gezet, met leuke (3D)filmpjes, en goede uitleg via een koptelefoontje. 

Het tweede deel was meer interactief. Je kon bijvoorbeeld fietsen, dan zag je op een schermpje hoeveel calorie├źn je verbrande. Ook was er een speciale weegschaal die je BMI en percentage lichaamsvet berekende. (Ik heb 8% vet! Het moet eigenlijk 21-30% zijn..) Helaas mocht je binnen geen foto's maken.

Na dit leerrijke tochtje reden we naar Katwijk, daar hebben we -in het zonnetje!- op een terrasje gezeten en wat gegeten en gedronken. Rond 4 uur reden we 'naar boven' naar Hoofddorp. Natuurlijk voor de Primark! Daar heb ik maar eens wat leuke accessoires ingeslagen, die jullie donderdag te zien krijgen!

Morgen wil mama graag naar de Hermitage gaan kijken en wil ik naar de Starbucks. Voor de rest nog geen programma. Maar met het programma van woensdag heb ik me al bezig gehouden. Woensdag gaan we de stad in! Ik wil vooral naar de winkels die we niet in Maastricht hebben zoals Monki, River island, Pull and bear, Inglot, Topshop etc. Natuurlijk wil ik ook naar de bijenkorf, de H&M op de dam en de Zara.  Als tussendoortje wil ik graag een Frozz, waar ik nog een kortingsbon voor heb.

Hebben jullie nog shopsuggesties?

8 opmerkingen:

  1. Echt grappig om te lezen, want in mijn herfst vakantie hebt ik juist precies het omgekeerde gedaan! Ik ga namelijk best vaak naar Amsterdam om te shoppen of voor andere dingen en deze vakantie ben ik naar Maastricht geweest. Daar kom ik dus echt maar ongeveer 1 keer per jaar en ik vind het dus speciaal om daar te zijn. Haha.

    Veel plezier nog daar!

    XxKim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post, en veel plezier nog verder
    En die 8% vet, dan ben je toch veel te dun?
    Ik wil ook nog een keer naar corpus, lijkt me leuk.
    Have fun!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeehh leuk! Je moet naar de Haarlemmerdijk gaan, daar heb je hele schattige winkeltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super leuk! Zelf heb ik niet zoveel ervaring met shoppen in A'dam dus ik kan je helaas niet helpen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je in Amsterdam bent! Ben er zelf nog nooit geweest :)

    liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik ben nog nooit in Amsterdam geweest, dus ik kan ook geen shoptips geven ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke post! veel plezier meid. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...