vrijdag 28 oktober 2011

I love braids!

Vanmorgen las ik op het blog van Saar een artikel over verschillende vlechten. Ik ben al heel lang helemaal gek op vlechten en heb vaker wat geprobeerd. Maar ik vond het nooit echt mooi staan bij mij. Door mijn dikke haar was de vlecht ook heel dik en viel 'ie niet mooi over m'n schouder. Door het artikel van Saar werd ik heel erg geïnspireerd en heb ik het nog maar eens geprobeerd, dit keer met een sjaaltje als derde deel van m'n vlecht. Dit is het resultaat!


Resultaat: een messy vlecht! Ik vind 'm best goed gelukt. de vlecht is minder dik dan normaal en valt mooier. Ik ga nu definately vaker een vlecht dragen!

Vlechten jullie je haar wel eens? Wat je is favoriete braid-do?

8 opmerkingen:

  1. ik heb ook even kijkje genomen! ik hou niet zo van vlechten, het staat me niet, maar er zitten leuke dingen tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat je echt heel erg leuk!
    zou ik echt vaker gaan doen!
    xxxx

    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, die vlecht staat je echt heel erg mooi!
    en wat superleuk dat je mascha bij inglot tegenkwam! ik las het artikel op beautygloss,
    en ik dacht: DIE NAIL-ART IS VAN SOPHIE.
    wat leuk voor je! heb je een fijne vakantie gahad?
    loves, saar. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt ongelooflijk mooi :D
    Staat je ook erg goed.

    xxx Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, dat is prachtig! :D het staat je erg mooi.
    xoxo"sanne (diarywithoutaname)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...