zondag 9 oktober 2011

I'm not ill anymore!

Jippie! Ik ben niet meer ziek en kan weer gewoon eten zonder super misselijk te worden. Ik ben nog een beetje slap, maar wel weer super vrolijk. Maar goed ook, want vandaag hadden we onze familie jaardienst en gingen we gezellig wat eten. 
Ik heb vandaag helaas maar wat 'basics' aangetrokken. Dit komt omdat ik mijn kast heel nodig moet opruimen. Alles ligt door elkaar (broeken bij de t-shirts, niks ligt nog op kleur etc.) en zeker de helft ligt op mijn bureaustoel. Ik heb weer wat extra's op mijn to-do lijstje te staan. (net op het verkeerde moment, want volgende week heb ik iedere dag een proefwerk en ik moet de SO's inhalen die ik heb gemist toen ik ziek was! Druk druk druk) Verder ben ik alvast bezig met wishlists voor Sinterklaas te maken, ik moet ook nog hockeyen en wat vrije tijd overlaten. Oh help.

Hebben jullie het ook zo druk, en een oneindig lange to-do list?

p.s. Stem alsjeblieft even op mijn poll!

7 opmerkingen:

  1. Geweldig dat je weer beter bent. :)
    Op dit moment heb ik het ook druk met school en dansen.

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat je weer beter bent.
    Ik heb ook en best wel lange to-do list.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie sjaal! gelukkig ben je weer beter. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie outfit! je ziet er echt vrolijk uit! :D
    xoxo"sanne www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je weer beter bent! Ik ben vandaag jammer genoeg ziek geweest, maar ik begin toch ook stilletjes aan al wat beter te worden :).
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn!
    Maar mag ik even iets vragen, jij volgde Roos van laceismybestfriend toch ook, weet jij of ze is overgestapt naar een ander blogadres ofzo? De hare is nu toch verwijderd..
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goed dat je weer beter bent ! Trouwens want een super mooie sjaal ! Waar komt die vandaan :$ ? xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...