vrijdag 28 oktober 2011

Lauren conrad news with the YEAH factor!

 Don't forget to enter my GIVE-AWAY!

Jullie weten het vast wel, ik ben hele grote fan van Lauren Conrad en haar boeken. Ik heb L.A candy, sweet little lies en sugar an spice al enkele keren gelezen. En van Style kan ik geen genoeg krijgen! Dan nu het grote nieuws: het vierde boek uit de serie komt eraan! Het boek gaat de fame game heten en wordt vast weer even fantastisch als alle andere boeken.
Wel jammer vind ik de zwarte achtergrond, dat witte was toch wel wat vrolijker..

But.. There's more! Na Style komt nu ook Beauty, met haartips, 365 (!) beautylooks en heel veel instructies, tips en niet te vergeten: prachtige foto's! Wauw wat kijk ik hier naar uit! Al zal het nog even wachten zijn. Want de boeken komen in Amerika pas in april uit en als je dan de nederlandse versie wilt, zul je nog langer moeten wachten. Maar dat ga ik dus echt niet doen!

Naar welk boek kijk jij het meest uit?

5 opmerkingen:

  1. Ik heb de andere boeken nog niet gelezen, maar ga ik zeker nog doen. Ik koop alleen bijna nooit boeken, leen ze altijd gwn uit de bieb. Wel leuk dat je ze allemaal hebt!
    X,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helaas niet zo van de boeken :S, maar dez klinken wel al heel leuk ^-^.

    Bedankt voor het meedoen met mijn dubbele give-away, welk setje wil je kunnen winnen en als je wint naar welk e-mailadres moet ik dat dan mailen (dat was je vergeten, kan gebeuren ;))?

    Xoxo, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vorige week style gekocht :D Het leek mij wel eens leuk om te lezen :D

    liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik HOU van haar boeken,
    jammer dat de achtergrond zwart is terwijl de rest wit is & dat witte staat wat luxer en sjieker.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...