woensdag 19 oktober 2011

Pre-giveaway!

Eerst even waarom ik gisteren de give-away niet online heb kunnen zetten, want dat had ik wel beloofd.. Gisteravond lag zowat alles plat: de televisie, de telefoon en internet ook. Balen! Ik had me er zo op verheugd om de giveaway online te zetten. Maar hier is 'ie dan: de tweede giveway (de pre-giveaway) op my very own lookbook! En wat valt er deze keer te winnen? 

Een product naar keuze uit het 'nail-art-gebied' van mijn webshop!

Wat moet je doen op deze prijs te winnen?
Verplicht:
1. Volg me met google friend connect.
2. Stuur mij een mailtje waar in staat welk product je wilt winnen en met jouw lievelings nail-art (en waarom!)

Extra winkansen:
1. Volg mijn twitter-account en tweet het volgende bericht: 'Win een nail-art product naar keuze op de webshop van sophie: http://myveryownlookbook-sophie.blogspot.com/2011/10/pre-giveaway.html' (+1 kans)
2. Maak een blogpost (+2 kansen) of zet de winactie in je sidebar/give-away lijstje (+1 kans)

Easy he? Succes!

p.s. dit is een pre-giveaway. Dit betekent dat er binnenkort weer een give-away komt. (als ik 100 volgers heb) Als dit gebeurt tijdens deze give-away, dan komt er nog een tweede prijs.

6 opmerkingen:

  1. leeuk! Ik had al eerder een kijkje genomen op je webshop!
    Ik volg je met gfc & stuur je strakjes een mailtje ♥

    Liefs, Rachel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haaii!
    ik wil graag meedoen! ik follow je al een tijd,
    en ik ga je nu mailen! ook staat er zo meteen
    een banner in mijn sitebar, en ik heb je getweet
    (@OFFICIALxSARA), en ik follow je ook op twitter :3
    loves, saar♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give-away! Ik doe deze keer niet mee omdat ik je vorige give-away al had gewonnen en ik vind dat nu iemand anders mag winnen hihi.
    Iedereen veel succes!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, Ik wil je even wat zeggen!
    http://thefashionboxx.blogspot.com/2011/10/its-gotta-be-you-only-you.html

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke giveaway!

    * ik volg je via gfc
    * ik stuur je binnen 10 min een mailtje! :D

    nog vel succes met je giveaway. :D

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik doe graag mee, ik weet niet wanneer de sluiting is maar toch :D!
    Super leuk!
    Ik heb het op twitter gezet, ik volg je op twitter.
    IK volg je al een tijdje via GFC en ik ga je nu een mailtje sturen :)!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...