donderdag 27 oktober 2011

Shoplog Amsterdam

As you probably al know was ik de laatste 3 dagen in Amsterdam. Naast een aantal 'culturele' dingen hebben ik en mama natuurlijk ook geshopt! In deze post laat ik een paar dingen die ik gekocht heb zien.

Maandag waren we in leiden, toen we 's avonds terugreden naar Amsterdam hadden we even een tussenstop in hoofddorp gemaakt. Voor de Primark natuurlijk (:
 Een gouden ketting die bestaat uit 2 delen, een korte en een lange ketting. En een zilveren ketting met een ouderwetse telefoon. Grappig detail: de hoorn van de telefoon zit vast met een magneetje waardoor je de hoorn erop en -af kunt doen.

2 korte kettingen en een armband in pastel kleurtjes. Love love love!

Verder kocht ik in de Primark nog over-the-knee kousen. en een cadeautje voor m'n zusje. Maar dit houd ik nog even geheim voor jullie. ;)

De volgende dag gingen we de stad in, this is what I bought:
Grijs sjaaltje met glitters: Zara

Alles van River Island. Dit is by the way echt mijn lievelingswinkel! Ze hebben superleuke kleding (ik heb zowat de hele winkel aangehad) en accessoires. En ze hebben ook nog eens maatje 32. (helaas is dit vaak ook nog te groot). Maar de dingen die ik heb gekocht pasten dus wel, en wat was ik blij!

Verder heb ik dit nog gekocht uit de big city limited edition van Catrice. Ik keek hier al heel lang naar uit. En ik had geluk! Toen ik binnenkwam in het Kruidvat waren ze nog bezig met het klaarzetten van deze limited edition, waardoor alles er nog was en ik dus ruime keus had! (vanavond komt er een post met swatches)

 Don't forget to enter my GIVE-AWAY!


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes! :D

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik keek ook zo uit naar de limited edition van Catrice! En wat zijn ze mooi, he? Ik heb zelf die van Berlijn aangeschaft. Een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke shoplog! die ketting met die telefoon is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De linker broek van de river island en de parelketting van de primark zien er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben jij al wezen winkelen bij Primark Amsterdam?

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...