maandag 31 oktober 2011

Trend: wafflewaves


7 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuke trend! En nu weet ik eindelijk hoe je die moet maken. haha ik heb het gewoon nog nooit opgezocht ofzo ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan! :D
    Maar zou het nooit zelfdragen :)

    liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een andere manier is je haar wassen en nadien fijne vlechtjes maken. Het er een paar uur inlaten (bv 's nachts) en dan weer uit doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. superleuke trend! ik heb zelf al jaren een wafelijzer, maar helaas geen stijltang, hihi :3
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het bij andere mensen altijd heel leuk staan, maar bij mij staat t niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...