donderdag 27 oktober 2011

Tussendoor: Funny thing

Naar Amsterdam gaan en de Inglot niet bezoeken? Dat kan natuurlijk niet. Daarom ging ik gisteren even naar binnen. Het was nog redelijk vroeg, dus de winkel was leeg. (op de verkoopsters na) Ik was een beetje tussen de nagellak aan het snuffelen toen zo'n verkoopster naar me toe kwam, een beetje uitleg gaf en mijn nagels zag. Ze vond dat ik mijn nagels leuk had gelakt. Ik moest het meteen aan de anderen laten zien, waaronder een meisje (lees: Mascha van beautygloss.nl) met een camera. Ze maakte een foto, gaf me een kaartje en het zou op haar site komen te staan. Hoe leuk?!


Voor het geval jullie een kijkje willen nemen, dit is de link.
de nagellak zat er natuurlijk al langer op, en de vorige dag heb ik veel kleding gepast waardoor enkele nagels zijn afgebroken.


 Don't forget to enter my GIVE-AWAY!

1 opmerking:

  1. Ik dacht al dat het jou nagels waren die op mascha haar blog stonden vandaag. :D

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...