zondag 20 november 2011

Fashionista magazine - Review

As promised, is hier de review van het nieuwe tijdschrift Fashionista. Een nieuw beauty en fashion tijdschrift voor meisjes tussen de 14 en 20 jaar oud.


De cover vind ik er uitzien als een roddelblaadje. Het is een beetje druk en je weet niet waar je moet kijken. Ook vind ik het jammer det 'nieuw' er bijna evengroot opstaat als de naam van het tijdschrift. Aan de cover is er dus nog een beetje werk..

De inhoud van het tijdschrift vind ik wel erg leuk; leuke schrijfstijl, leuke artikels, kleding en beauty voor ieder budget en een betere lay-out dan de cover. Erg leuk extraatje: je kunt een gratis armband ophalen bij de pieces en je hebt 20% korting bij de coach.

De prijs vind ik goed meevallen, als je weet dat de fancy 3,45 euro kostte en de Cosmogirl 3,50 euro.


Leuk! iedere maand wordt er een blogger besproken! Deze maand sabrina van afterDRK.com

De rubriek trend is niet er vernieuwend, maar er zitten leuke items tussen!

 De rubriek budget vind ik erg leuk. Er wordt van alles geschreven over hoe je leuke dingen voor weinig geld kunt krijgen, cadeau tips etc.

Shopping lijkt een beetje op de rubriek trend. Er staan enkel meer kledingstukken in en minder tekst.

Eindcijfer: 7,5.
Een heel leuk tijdschrift voor weinig money. Helaas zijn er nog een paar minpuntjes waar ze aan moeten werken. Zoals de cover en een eindpagina waarin de aankondiging van het volgende issue staat. Maar het is het geld zeker waard! I mean, 3 euro, daar ga je niet voor twijfelen.

7 opmerkingen:

  1. Ik heb hem ook gekocht :D
    En je moet eens op pag. 81 gaan kijken, want als je die fashionista mee neemt naar een pieces winkel krijg je dat armbandje GRATIS :D


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem nog kopen maar dat who wears it netter is gewoon een kopie van een rubriek in het tijdschrift 'Stars' , beetje jammer dus.
    Ziet er wel leuk uit!
    Leuke post,
    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik ga hem denk ik ook binnenkort kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nu wel stiekem erg benieuwd ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mij echt een leuk tijdschrift uit :)

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga 'm denk ik ook maar een keer halen, lijkt me wel leuk om te lezen zoals je het hier aanbied :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb 'm ook maar vind hem eigenlijk te veel lijken op de CosmoGIRL. Trouwens, die 2,99 is alleen de prijs van het eerste tijdschrift, want daarna wordt ie ook duurder :(

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...