donderdag 10 november 2011

H&M party collection: Wishlist

Ja hoor de H&M party-collection ligt weer in de winkel, en ik heb zo mijn favorieten. Al heb ik de perfect party-dress niet gevonden in deze collectie. Er zitten leuke jurkjes tussen, maar niet feestelijk of mooi genoeg. (vin ik zelf) Daar moet ik dus nog even naar verder zoeken..



Het is roze en heeft een strikje, het perfecte tasje voor mij (:
Zoals je weet hou ik ook heel veel van kant, et voilĂ , H&M heeft het voor me. (ook te krijgen in beige en zwart, daar twijfel ik nog tussen!)


Naar zo'n ring was ik al heel lang op zoek. Deze is niet duur en leuk! Wauw!

Metallic is een huge trend. Het enige wat nog ontbrak in mijn garderobe is een metallic shirt. Hmm, zou dit 'm worden, of toch nog even verder kijken?

Dit jurkje vond ik erg apart, ik wil 'm zeker eens passen in de winkel. Ik denk dat het namelijk verrassend mooi zal zijn..

Al mag ik van mama nog geen hakken tot m'n 15e. Deze staan toch op m'n wishlist. Misschien knijpt ze een oogje dicht voor de feestdagen?

Tot slot vind ik dit nog een leuk riempje, niet speciaal voor de feestdagen, maar gewoon om een outfit mee op te peppen...

Wat zijn jouw favorieten uit de H&M party-collection?

p.s. Weten jullie misschien hoe ik die randen op mijn foto's wegkrijg? Ik irriteer me er namelijk dood aan..

2 opmerkingen:

  1. Er zitten leuke dingen tussen! :)

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat tasje is echt leuk!
    & die randen om je fotos.. volgensmij ligt dat aan je blog-stijl. Dat heb je uitgekozen bij 'ontwerpen', vandaar.

    Succes!
    Liefs, Rachel.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...