vrijdag 11 november 2011

Hij komt, hij komt!

Morgen is het dan eindelijk over, Sinterklaas komt aan! Bij sinterklaas hoort gezelligheid, snoepgoed en een wishlist. Daar heb ik natuurlijk al een beetje over nagedacht. In deze post kun je het begin van mijn wishlist bekijken!

 Een glossybox abonnement en I think in pink van O.P.I
P.S. I made this. Een boek vol met (fashion)DIY's!

Your own stylefile, een styleboek speciaal voor jou geschreven.

DS Mystery, I lily live you, Teenage dream, I think in pink, Rainbow connection, excuse moi (niet op de foto) van O.P.I

Wat staat er op jou wishlist? 

8 opmerkingen:

  1. Leuke dingen staan op je wislist ! :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij wou toch die rand rond je foto's wegkrijgen he? Ik weet hoe dat moet :) Als je wilt dat ik je help stuur maar mailtje naar xArmaniBlogspot@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh dat DIYboek lijkt me ook wel wat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oei de sint...geloof jij nog??..ik niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke wishlist!
    Ik ga binnenkort ook een wishlist maken!
    En echt toevallig want sommige dingen die bij jou op je wishlist staan, komen er bij mij ook op! :)
    Ik bekijk je blog best vaak maar kon een tijdje niet reageren op blogs..

    xxx
    www.livemylifeforfashion.blogspot.com
    @evauiterwijk
    @evalovesfashion
    evalovesfashion@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou trouwens nog vragen, hoe kom je aan al die fashion/beauty posters op je kamer? (haha, nee ik ben niet helderziend, maar ik zag je post van een paar maand geleden)

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...