zondag 13 november 2011

My bracelet and necklace-stash (part 1)

Toen ik vandaag door een oude stars bladerde kreeg ik inspiratie voor deze post; mijn sieraden stash laten zien op een andere manier dan anderen. I hope you like it!


 All: Primark

 Left arm: Stradivarius, Biosthétique. Right arm: all Stradivarius, necklace: Prunelle

Left and right arm H&M. Nacklaces: Primark, Prunelle.

Left arm: Etos bandje, H&M, DIY, H&M. Right-arm: all unknown juwellery stores. Necklaces: Primark, Tom Tailor.

Left arm: DIY. Necklaces: Primark, Prunelle, Pieces.

 Necklaces: Primark, Fé, H&M. Right arm: H&M

Wat is jullie favoriete sieraden merk? 

7 opmerkingen:

  1. haha wat leuk!
    je hebt ook erg leuke sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk idee en mooie sieraden. Btw, het pluizige beertje is echt Cute!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel en leuke sieraden! En wat een origineel idee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sieraden heb je en wat een origineel idee :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam erachter dat ik je helemaal niet volgde!!
    Terwijl ik toch echt wel elke dag je blog check!
    NOW FOLLOWING!

    xxx
    www.livemylifeforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...