donderdag 17 november 2011

Outfit Detail and an update

Ik voel me een hele slechte blogger! Ik heb al best lang niet meer gepost. Ik heb het best druk met school (proefwerken, SO's, nog meer proefwerken) en het is meestal al donker als ik thuis ben. Zucht. Maarja, het is weer bijna weekend en dan heb ik genoeg tijd om lekker veel te posten! 


Vandaag de klassieke French manicure op mijn nagels. Stiekem vind ik dat het allermooiste wat je op je nagels kunt hebben; basic, verzorgd en mooi.

Vandaag was ik ook even in het kruidvat, and guess what? Eindelijk stonden de limited editions van catrice (Las Vegas) en van Essence (vampire love) in de rekken. En ik was de eerste die het zag, alles stond er namelijk nog. Ik heb meteen ingeslagen voor pakjesavond, al vond ik de nagellak best wel tegenvallen (ik ben namelijk niet zo voor die donkere kleuren).

En dan het allerlaatste leuke nieuwtje! Fancy is gestopt (nee, dat is niet het leuke nieuws!) en er komt meteen een nieuw tijdschrift bij! Het heet fashionista (helaas is de naam niet zo origineel..) en staat vol met budget beauty en fashion. Hij ligt vanaf vandaag in de winkels. Ik heb 'm natuurlijk meteen ingeslagen en ga 'm morgen of in het weekend voor jullie 'reviewen'.


Stay fashionable, xoxo Sophie
p.s. nog 1 volger en ik heb 100 volgers! Wie is de gelukkige 100e en ontvangt een leuke prijs? I'm curious!

4 opmerkingen:

  1. ik herken het van mezelf het niet bloggen! maar je hebt wel prachtige nagels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nagels! Ik ga ook morgen even naar de kruidvat om te kijken naar die limited editions. En dat tijdschrift lijkt me superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve sophie!
    hartelijk gefeliciteerd met je 100 followers! je hebt er inmiddels al 101, dus het gaat de goede kant op!
    oh, en weet je al iets van de pre-giveaway?
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke blog!
    kijk ook eens op mijne en wordt ook een vriendje als je wilt :)

    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...