zaterdag 19 november 2011

Outfits to relax

Ik vind het altijd heerlijk om lui op de bank te liggen met een warme trui, een hete kop thee en natuurlijk wat lekkere koekjes erbij. In deze post geef ik jullie wat tips om er zelfs op de bank leuk uit te zien.

- Oversized is hot! Een oversized trui, een oversized pyjama broek alles kan! Zorg wel dat je niet alles oversized draagt. Bij een oversized trui een strakke jogging broek of legging en bij een oversized broek hoort een strak truitje.
- Een sjaal is your best friend! Gebruik 'm als omslagdoek, dekentje of gewoon als sjaal. Als je 'm een paar keer om je nek draait is het heerlijk warm!
- Ga à la japans in een kimono. Iets minder warm maar met een hete kop thee heb je het al snel veel warmer.
- Hou je voeten ook lekker warm, want als je voeten koud zijn, is je hele lichaam koud. Je kunt (oversized) sokken aandoen maar gebreide sloffen-laarsjes zijn ook heel leuk!

Wat heb jij aan als je relaxt op de bank?




5 opmerkingen:

  1. echt leuke dat bloesje

    http://meandfashion-pinkfashionista.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die laarsjes/sloffen zijn echt leuk!
    Ik trek een badjas of een oversized shirt aan haha.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga meestal bankhangen, met mijn wijde joggingbroek en een strak shirtje. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfits! Ik heb meestal een warm fleecevest aan op de bank. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfits! Haha, ik lig gewoon met mijn ´normale´ kleren op de bank haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...