donderdag 3 november 2011

To-do-list November

Veel te doen deze maand! Ik ga alles voor jullie even op een rijtje zetten (:


 Begin november verwacht: Essence Vampires love limited edition. De vampierkoorts hangt in de lucht deze herfst, ik ben daar niet echt zo'n fan van de producten lijken me toch wel wat! Mijn favorieten zijn de wimperpoeder, blush gelée en de nagellak.
 
Nog een limited edition, maar nu van Catrice: Welcome to Las Vegas! Deze limited edition spreekt me heel erg aan. Ik hou van alle glitter en glamour in deze limited edition met prachtige nagellak kleurtjes, leuke lipglossjes, een mooi paletteen dan mijn favoriet: de shimmering powder. Het zit in een prachtig flesje met een 'spuitertje'. Kijk mee!


 De Glossybox is naar Nederland gekomen! Misschien is 'ie al bekend bij jullie door de vele Amerikaanse en Engelse youtube vloggers die er razend enthousiast over zijn. De bedoeling van de Glossybox is dat je iedere maand een prachtige doos met 5 luxemonsters van merken krijgt opgestuurd zodat je ze lekker thuis kunt testen. Er zit zelfs een informatieboekje bij, dit alles voor maar 10 euro! De doos staat natuurlijk op mijn sinterklaas wishlist. (binnenkort een post met mijn hele wishlist!)

Dit vind ik zelf het beste van het jaar. Nee, wat zeg ik! Het beste van het hele jaar! Je kunt op wardrobehouse.com een persoonlijk 'Style file' laten maken. Dit is een boek waarin stijltips staan geschreven. Maar niet zomaar stijltips, tips speciaal voor jou geschreven! Je kunt je eigen style file bestellen op wardrobehouse.com, daar moet je een formulier van 5 stappen invullen en dan wordt het boek binnen 10 dagen bij jou thuis bezorgd. Dit staat natuurlijk ook op mijn Sinterklaas wishlist.


Het aftellen is (voor mij toch) begonnen, Sinterklaas komt 12 november aan! Dat betekent gezelligheid, lekker snoepgoed, spuculaas, taai-taai, pepernoten en natuurlijk cadeautjes! Waarschijnlijk gaan jullie lootjes trekken, dus is het tijd om vast na te gaan denken over wat je dit jaar in elkaar gaat knutselen/geven. Ik las op just my love dit handige artikel, echt even doorlezen het kan je heel erg helpen bij de cadeaukeuze.

Bron: weheartit.com
November is ook een maand waarin je prachtige (herfst)foto's kunt maken; het mooie licht, de prachtige kleuren van de bladeren....


Hebben jullie ook zo'n zin in november?

3 opmerkingen:

  1. Leuke to-do list, en ik heb ook zin in november ja, maar nog meer in december, met kerst & sinterklaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen! Ik heb ook altijd zin in November! Leuke blog ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...