dinsdag 20 december 2011

201211 ~ Going sporty

Na zeven dagen gemiddeld 2 proefwerken (1 keer 3!) per dag te hebben heb ik dan eindelijk 3 weken vakantie! Mag ik even gillen? YEAAAH!
Wat was ik toe aan vakantie zeg! Ik heb er natuurlijk meteen gebruik van gemaakt en heb lekker uitgeslapen, getokkeld op de iPad en just dance gedaan op de Wii; heerlijk rustig en lekker niks doen. Vandaag heb ik daarom ook een simpele maar comfi outfit aan. Maar geen nood, ik heb de hele vakantie lekker veel tijd om m'n blog bij te houden dus er komen genoeg 'fashionable' outfits langs (:


Top: H&M, vest: Abercrombie&Fitch, shorts: Abercrombie&fitch, scarf: Donaldson, belt: Marithé Froincois girbauds, knitted boots: Uggs Australia

Hebben jullie ook al vakantie?

8 opmerkingen:

  1. Leuke outfit!
    ik wil ook zo'n broekje, die zijn echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi echt een leuke outfit!

    Ik moet helaas nog 2 lesdagen en een dag kerstviering ondergaan :(

    Jij woont toch ook in limburg hé?
    Hoe kan het dat je drie weken vakantie hebt? Ik heb er maar twee

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaloerrss.. ik wil ook vakantie! nog even deze weekje afmaken en dan heb ik ook vakantie! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie header....wow....nice...leuke outfit...taste-full

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeei,
    Ik heb je pakketje van de winactie nog niet ontvangen.
    Ik zal nog wel een keer mijn adresgegevens mailen zodat je het opnieuw kan sturen.

    Love,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze outfit vind ik egt zooo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...