zondag 18 december 2011

Christmas inspired nails


Glitter, glitter, glitter. Dat belooft wat om de nagellak eraf te halen!  Ik vind deze nail-art echt iets kerstigs hebben en het is helemaal niet moeilijk om te maken. je hebt alleen een donkergroene basislak (ik gebruikte: party on van Essence)  nodig en daarna doe je eerst groene glitters (China Glaze), dan zilveren glitters (DA) en als laatste rode glitters (Essence Circus limited edition) eroverheen. It can't be easier! Wat ik straks misschien nog ga doen is een sneeuwkristal op mijn ringvinger tekenen, misschien een tip?

Ojee, mijn nagelriemen snakken naar lemony flutter! Zal ik dat zo meteen meer even doen..
De glitters op mijn handen heb ik er trouwens overheen gestrooid (:


Wat is jouw ultieme kerst nail-art?

8 opmerkingen:

  1. Aah leuke foto's!
    Ik wil rendiertjes op mijn nagels maken haha.

    Maar ik wil wel een layout voor je maken hoor, Wat voor achtergrond kleur wil je?

    xx Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een paar layouts gemaakt, ik hoop dat je ze mooi vind. Zo niet dan wil ik er nog wel een voor je maken :). Ze staan op mijn blog hihi.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is de layout nog een keer maar dan in het midden:
    http://i41.tinypic.com/rlly8l.jpg

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Denk dat ik ook zo iets maar voor kerst op m'n nagels ga maken :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...