zaterdag 31 december 2011

Preparing for new year's eve: hair

Vanavond gaan we over van 2011 naar 2012, daar hoort mooie kleding en mooie accessoires bij maar je haar moet er natuurlijk ook tiptop uitzien. Of je nu thuis blijft en oliebollen eet, uitgaat of vuurwerk opsteekt. Een hele makkelijke hairdo is een knot met een haar-donut. Dat is dan ook mijn keuze van vanavond. Als je wilt weten hoe je dit moet doen raad ik je aan even te googlen of op youtube even 'hair donut how to' in te typen. Er bestaan namelijk al zoveel how to's dat ik het een beetje onzinnig vind om er nóg eentje te maken.


Let 2012 be the best year! En als dit jaar voor jou een dipje was wens ik je het àller- àllerbeste. En meiden waarvoor dit jaar al een toppertje was; Ga zo door! Live your life

Wat doen jullie vanavond?

5 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling!
    Voor mij was het laatste stukje 2011 een erge dip, en nu nog steeds maar ik hoop da 2012 beter wordt!
    Ik wordt helemaal blij van je blog :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...