zondag 4 december 2011

Wat heeft sinterklas mij gegeven?

Als laatste dag van de partyweek laat ik jullie mijn gekregen sinterklaascadeautjes zien!

3 dubbele lakken uit de CircusCircus limited edition: roze met glitters: Cotton candy (04), zwart met goud: My sparkling acrobat (01), rood met glitters: Aplause, aplause (03) Eyeliners van links naar rechts: Stage diva (03), Rising star (04), Dresscode ivory (02), Just classy (01)
Shimmering powder van Catrice (limited edition), Blush gelée van Essence (limited edition), Hello holo van Essence, Meep Meep Meep van OPI (limited edition), Warm and fozzie van OPI (limited edition), I think in pink van OPI
Sephora glitterspray for hair and body, 5 mini's van H&M, It's rambo number 5 en Marilyn & me van Catrice
Yogi flow mousse van Rituals, ring van H&M, lemony flutter (zalige geur!) van Lush en chanel numer 5.
Witte iPad 2 en de Vogue

(fake) birkin bag van Hermes in leer, Lush monster: Curly wurly

Verder kreeg ik ook nog kleding, maar die laat ik wel zien in een outfit of de day. Verder ga ik nog alle nagellakken swatchen en eventueel nog een review schrijven als jullie dat willen. 

Wat hebben jullie voor sinterklaas gekregen, of moet je het nog vieren?

13 opmerkingen:

  1. Wauw leuk ! Mijn dingen staan ook op mijn site !:)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hooolie shit, wat heb jij veel gekregen! en wat een superleuke cadeaus!
    enjoy it! <3
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooooow! Wat veel! Maar wel leuke dingen! En wat veel nagellak en make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow wat heb jij veel gekregen en ook een ipad...o my gosh ik ben jaloers en nog niet zo'n beetje ook niet haha xd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat heb jij veel dingen gekregen zeg! Al deze dingen + een iPad? Hell, zo veel krijg ik nooit, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zooo jij bent lekker verwend! geniet ervan. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!

    Ik heb je gemaild over de winactie die ik heb gewonnen!

    xxx
    livemylifeforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee,
    gfc word verwijderd, zullen we elkaar nu volgen via bloglovin?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, jij hebt echt veel gekregen voor sinterklaas :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...