dinsdag 31 januari 2012

Black and champagne colors

Today I wore my new skirt and top -which I bought in Amsterdam- together. I love the combination of the champagne color and black, the polkadots and lace, the classic blazer and the cowboy boots. It's a great contrast, don't you think? While I was wearing this outfit I felt really happy. I had a smile on my face all day!

Click to read in Dutch and see more pictures

 Dutch: 
Vandaag had ik mijn nieuwe rokje en topje -dat ik in amsterdam had gekocht- samen gecombineerd. Ik vind de combinatie van het zwart en de chapagne-kleur, de stipjes en het kant, de klassieke blazer en de cowboy-boots erg leuk! Leuk contrast vind je niet? Toen ik deze outfit aanhad voelde ik me heel happy. Ik had de hele dag een lach op m'n gezicht!


What do you think? To wear or not to wear? 

Ps. Don't forget to enter my give-away! You can enter untill tomorrow!

26 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Jaaa, vind vooral je top en rokje leuk! :D

      Verwijderen
  2. Beautiful :)

    xoxo, Oana

    http://genefalsesiprajiturele.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een super leuk rokje! en dat shirtje is ook leuk :)
    liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die top lijkt mij ook zo leuk!
    Erg leuke outfit!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw staat jou leuk (: Dat hemdje vind ik nog het aller leukst :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, het staat heel mooi bij elkaar!
    Dankje voor je reactie!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super leuk uit!
    Leuke blog heb je, ik volg je ♥
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Persoonlijk houd ik niet zo van cowboy boots, maar ik vind je outfit echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuke outfit, helemaal mijn smaak! ik draag het rokje, want ja die heb ik ook, ook in de taille, anders is hij zo lang.
    neem je eens een kijkje op mijn blog? (:
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk! maar je bogt bijna nooit ik stop ermee hoor kutblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You look so cute! I love this flirty outfit and your top is so cool!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adore the skirt - I'm such a sucker for polka dots!x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is very attention-grabbing, You are an overly skilled blogger.

    I've joined your rss feed and sit up for in quest of extra of your excellent post. Additionally, I have shared your site in my social networks

    My blog - best cellulite treatment

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...