maandag 23 januari 2012

Craving Monday: IT Bags

craving mondayAnd it's craving Monday again! Today I show you 6 beautiful IT bags. Every single bag is on my wishlist. Unfortunately I have to save a lot of money for some of them.. The most expensive bag is almost 1500 euros!

Read on to see the Dutch translation!

Dutch: En het is weer craving Monday! Vandaag laat ik jullie 2 prachtige IT bags zien. Elke tas staat op mijn wishlist! Helaas moet ik wel heel veel sparen om iedere tas te kunnen bemachtigen! De duurste tas is maarliefst 1500 euro!


What's your absolute IT bag? Wat is jou absolute IT bag? 

28 opmerkingen:

  1. Wauw, het zijn echt allemaal prachtige tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh, ik hou van tassen! ik vind die linksonder eigenlijk weel heel gaaf, leuk kleurtje.
    liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie tassen! vooral de eerste en de voorlaatste zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind de eerste en vijfde super!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er niet zo weg van, alhoewel ik die groene kleur wel erg mooi vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah mooie tassen! De eerste vind ik het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. stuk voor stuk, zijn ze echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love them all!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Linksboven en rechtsboven vind ik heel mooi!
    Die zou ik ook echt willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die middelste van de onderste rij! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn allen een voor een prachtig!

    Follow me: www.zizistyling.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die groene linksonder is mooi!Ik wil een Chanel tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you so much for your comment and for following me!! I'm so glad that you liked my creation! :) . Would you also follow me with Google Friend Connect? because this you'll appear in the followers list which is published on my blog! :) . Thank you so much! By the way, I love the first bag of your post! ;)

    http://gingercollage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. waaauw! Die eerste blauwe van Mulberry! Love it<3!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heeuj :3
    jaa, daar kwam ik ook achter nadat ik de video had geupload :S
    it will be better next time! :D
    lovess!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wooow, supermooie tassen! Vooral die koraalkleurige rechtsboven, en die linksboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The Hermes bag is my favourite. Lovely post!

    You're blog is so cute!
    I follow you! Hope you'll follow me back!

    xoxo, Oana

    http://genefalsesiprajiturele.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HIhi leuk!

    the box is echt een hele goeie film:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke tassen, vooral die rechtsboven! Ik hou van die kleur. x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, die van McQueen!
    Je heb er echt hele leuke tassen uitgekozen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...