donderdag 5 januari 2012

Fashion trends I 'm definately going to follow

Ik hou van de lente en alle mode trends in dit seizoen. Deze lente zijn er weer hele leuke trends die ik zeker ga volgen! Maar niet alles vind ik echt iets. Benieuwd wat ik wel ga volgen? Lees verder!




Verticale strepen
Vorige lente droeg ik ze ook al, maar deze lente zijn ze echt hot! Verticale strepen op jurkjes, rokken, broeken, t-shirts. Alles eigenlijk. Deze winter had ik ook al zo'n broek op het oog. Helaas was die er niet meer in mijn maat. Verticale strepen zijn niet alleen heel hip, ze laten je ook langer lijken! What's not to love?

Preppy in felle en pastel kleuren
Old college, 'klassieke' jurkjes, kabels, blazers met prints en mooie zijde sjaals in felle en pastel kleuren. Een beetje de 'bekakte' gossip girl stijl! Ook A-lijn jurkjes zij helemaal terug. And yes, I like it!

Colour blocking
Colour blocking blijft een must. Vorige lente was paars vooral geliefd. Deze lente en zomer zijn vooral grasgroen, fel roze en knal oranje de top-kleuren. Wat vinden jullie trouwens van de outfit hierboven? Goddelijk toch!

Braids
Vlechten in alle soorten en maten blijven 'in'. Of het nu een waterfall vlecht, een visgraat vlecht, een gewone vlecht etc. is. Ik zelf ben het meeste fan van een waterval vlecht of een gevlochten 'kroontje' om je hoofd.  andere haartrends zijn een midden scheiding (mwah, niet zo mijn ding) en je haar los en nonchalant bij elkaar knopen/binden (hmm, een haircuff lijkt me wel wat :)

Ballerina's
Qua schoenen gaan ballerina's dé trend worden. En zoals jullie weten, is dat niks nieuws voor mij. Ik draag het liefst ballerina's oh het nu sneeuwt, regent of de zon schijnt. Helaas zijn ze in de winter altijd moeilijk verkrijgbaar. Maar deze lente en zomer ga ik lekker inslaan en zo veel mogelijk varianten kopen. Zoiets al de foto hierboven lijkt me wel wat! Verder zijn sleehakken ook nog steeds hot. Maar dat is niet voor mij van toepassing, want ik mag van mama helaas nog geen hakken dragen.


Bronnen: eerste foto: zelfgemaakt, andere foto's: weheartit.com

Wat is jullie favoriete upcoming trend?

ps. Don't forget to enter my give-away
pps. Zou je misschien mijn poll willen invullen bovenaan de pagina?

26 opmerkingen:

  1. Die ballerina is zoo mooi ♥
    En zelf ben ik ook helemaal fan van streepjes :D

    Leuk dat je eventjes de trends met ons hebt gedeeld :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de verticale strepen wel vet uitzien moet ik zeggen maar ik denk niet dat ik het zelf zou gaan dragen!
    die ballerina is echt leuk, ik denk dat ballerina's altijd wel een musthave zijn en dat zal denk ik nog lang zo blijven.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke trends!mijn. Favo: verticale strepen en een vlecht! Laat mn haar maar groeien!haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De ballerina trend ga ik zowieso maar oppakken, daar zullen mijn voetjes blij mee zijn!
    xx
    Check out my Stylish Confessions! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie! Ik vind jouw blog ook erg leuk! Ik ga vooral voor de preppy stijl, maar ik heb al redelijk wat items die daar helemaal bijpassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love the green bag!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De colourblocking trend vind ik wel echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De strepen en colour blocking vind ik echt leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Colour blocking was dit jaar ook al een trend maar het is sowieso een hele leuke trend! De braids zijn ook erg leuk vooral visgraat vlecht en de waterval vlecht. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind alles echt superleuk, alleen ben ik niet zo van e verticale strepen eerlijk gezegd.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij zag ik laatste een soort blazer met verticale strepen. Die had wel wat idd :D. Denk dat ik 'm ook ga volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yeah! Verticale strepen, daar ben ik een fan van.

    xx

    www.milouetmilou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben echt dol op vlechten, maar helaas vind ik mijn haar er nog niet lang genoeg voor. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  14. love it! good ideas a much fun!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben vooral gek op al die velle kleurtjes. En wat mij betreft mag doe bloemenprint ook wel weer terug komen. Ik ben gek op bloemenprintjes!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt trends volg ik niet, maar ik houd wel van leuke printjes zoals bloemetjes of polkadots.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke post! Ik volg je vanaf nu xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Colour blocking is al vrij lang hip, gaat ook niet zo snel weg. En voor mij word het weer naast m'n schoenen lopen. Ik vind de strepen broek echt leuk maar ben verder niet zo fan van horizontale strepen, en balerina's zijn al helemaal niets voor mij haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...