maandag 2 januari 2012

Give-away: win een Sephora cadeau twv. 15 euro!

Om het nieuwe jaar goed te starten heb ik weer een give-away voor jullie klaarstaan! Je kunt een Sephora cadeau ter waarde van 15 euro winnen! Benieuwd wat het is en wat je moet doen? Lees verder!



Je kunt een mascara winnen! Je mag zelf kiezen welke kleur; zwart of bruin.

 Sephora beloofd over deze mascara:  "Sephora Brand Atomic Volume Mascara - Ultra Black blows all other mascaras away. The dramatically dark color formula conditions lashes, keeping them pretty, healthy, and seriously stunning. An innovative tubular brush applicator with a lash-lengthening comb perfectly separates lashes for a full, sexy flutter."

Ik vind:  "Deze mascara zorgt inderdaad voor volume en separeert de wimpers er goed. Er zijn bijna geen klontertjes in mijn wimpers en het blijft goed zitten (waterproof!). Kortom ik ben tevreden over deze mascara want hij doet wat hij beloofd."

Dus wil jij deze mascara winnen?,
dan moet je dit doen:
- Mij volgen met GFC en bloglovin' (+1)
- Deze post liken met bloglovin' (+1)

en mag je dit doen:
- Mij volgen op twitter en dit tweeten: 'Win een Sephora mascara twv. 15 euro @myownlookbook! http://myveryownlookbook-sophie.blogspot.com/2012/01/give-away-win-een-sephora-mascara-twv.html' (+2)
- Dit plaatje in je sidebar of give-away lijstje zetten (+2)














I hope you like this give-away and good luck!

48 opmerkingen:

  1. super leuke give-away ik doe zeker mee!

    ik volgde je al met GFC en bloglovin
    heb het bericht gelikeden ik heb getweet en volg je!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat een leuke give-away. Helaas kan ik niet zo goed tegen waterproof mascara maar ik wens iedereen die mee wilt doen veel succes! Ben benieuwd wie zal winnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee! Ik volgde je al met GFC en bloglovin, ik heb het bericht geliked, ik volg je op twitter en heb ook getweet: https://twitter.com/#!/littlecstar/status/153880447858913280
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een leuke give away! Ik doe heel graag mee,
    ik volgde je al via GFC & Bloglovin
    ik heb het bericht geliked,
    ik heb je op mijn giveaway lisjtje gezet http://justlikealovelyfairytale.blogspot.com/p/give-aways.html
    en natuurlijk getweet! http://twitter.com/#!/jlalfairytale

    Liefsxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, super leuke giveaway dit !
    Ik ben echt heel benieuwd naar deze mascara !
    Ik heb alles gedaan voor je give away, natuurlijk volgde ik je al.
    En geliked natuurlijk en je staat op mijn blog nu !
    En ik heb ook voor je getwitterd!
    Ik hoop echt heel erg dat ik win!

    Liefs, Berrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk :) Ik volg je via GFC en bloglovin en heb je post geliked :)
    Succes aan iedereen!

    Dankje voor je comment, en om ons te volgen (heb je nog niet zien staan tussen onze volgers, maar ik geloof je wel hoor). Wij volgen terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gave give-away!
    ik doe zeker mee :)
    ik volg je via GFC en Bloglovin, en heb je post geliked
    leuke blog heb je :)
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, wat vergeten te zeggen: ik heb het plaatje in m'n sidebar staan!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heey super leuke winactie. Ik ben wel toe aan een goede mascara!
    Ik volg je met GFC & Bloglovin.
    Ook heb ik je bericht geliked.
    En je bericht getweet met 2 accounts: @imkellay & @ikellay

    Succes iedereen.
    Liefs, Kellay

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Ik ga meteen meedoen, en doe alles wat moet en mag, hihi ! Heb je zelf de zwarte of de bruine ? En wanneer komt de uitslag ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh dat is een leuke give away. Daar wil ik wel graag aan mee doen. Ik volg je via bloglovin! En natuurlijk like ik dit bericht dan ook even ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Ik doe zeker mee!

    - Ik volg je via Google
    - Ik heb de post geliked op Bloglovin'

    Veel liefs en nog een gelukkig en gezond 2012! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke giveaway!
    Ik heb alles gedaan :).
    http://twitter.com/#!/Muchable/status/153967009980366849

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke giveaway meid!

    x Hajar & Mounia
    Twitter: @Mouniaaa20
    @Hauntedovoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb alleen nagellak en lipgloss van Sephora, ik ben benieuwd naar de mascara!

    * Ik volg je via GFC (Christy Kwok)
    * Ik volg je via bloglovin
    * Ik heb geliked!

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik volg je via blogloving, GFC en ik heb dit bericht geliked.
    Superleuke GiveAway!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeh klinkt goed! Ik doe mee!
    1) ik volg je via Bloglovin.
    2) ik heb je bericht geliked!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aah leuk!

    * Ik volg je
    * Ook met GFC en bloglovin (als het goed is ;) )
    * Ik heb over je getweet (met een @xzobenik https://twitter.com/#!/xzobenik ) en @xzobenik volgt je
    * Ik heb je plaatje in mijn slidebar gezet ( http://ikheetemma.blogspot.com )

    Dat zijn 6 punten volgensmij, haha

    Super leuke give away!

    x Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe mee (:
    -ik volg je op bloglovin
    -ik heb geliked
    -ik volg je op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/2Elien/status/154275419061895168
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik doe zeker mee!
    * ik volg je via gfc
    * ik volg je via bloglovin
    * ik heb dit bericht geliked op bloglovin

    Nog veel succes met je giveaway !

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeeh, leuke winactie!
    Ik heb nog nooit wat geprobeerd van Sephora, maar ik hoor er altijd goede dingen over!

    *Ik volg je via Bloglovin.
    *Ik volg je via GFC.
    *Ik heb dit bericht geliked op Bloglovin.
    *Ik volg je op Twitter.
    *Ik heb je over je bericht getweet.(https://twitter.com/#!/tomaritt)
    *Ik heb deze winactie op mijn blog gedeeld (niet het plaatje maar een link).

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik volg je met bloglovin en GFC en heb geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke winactie! Ik volg je via GFC en Bloglovin en op Bloglovin heb ik dit bericht geliked :)
    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doemee! ;)

    Wat heb ik gedaan:
    -Ik volg je op Bloglovin' (met Glossiequeen)
    -heb je artikel geliked
    -Heb het bericht getweet (met @GlossieQueen)

    Liefs, Britt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb hiervan nog een reserve liggen in mn laatje, dus sla deze winactie over ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe zeker mee (: Haha
    Mijn acc doet het eindelijk weer dus kan ik weer reageren (yippe me)

    Ik heb alles gedaan wat jij van ons hebt gevraagt, ook wat 'mocht'

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe mee.
    ik volg je via gfc en bloglovin (en heb de post geliket).
    Heb er over getwittert: https://twitter.com/#!/Dailylovebeauty/status/154904296209645568

    En heb het plaatje in de sidebar gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke give away!

    - Ik volgde je al met GFC & Bloglovin'
    - Ik heb deze post geliked op Bloglovin'
    - Je give away staat vermeld in mijn sidebar op mijn blog

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke winactie, ik doe graag mee; Ik volg je via bloglovin, gfc en heb dit bericht geliked. Iedereen veel succes x Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik doe mee! Volg je met GFC en bloglovin, heb het ariktile ook geliked. En getweet (moest hem wel inkorten, was te lang!) https://twitter.com/#!/SilverRetriever/status/155643614121312256

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een leuke winactie!
    ik doe zeker mee!

    - ik volg je via GFC.
    - ik volg je via bloglovin'.
    - ik heb dit berichtje geliked via bloglovin'.
    - ik volg je via twitter. (@haffx)
    - ik heb het bericht getweet. (@haffx)
    - ik heb het plaatje in mn sidebar gezet.
    - haffx@live.nl

    als ik win, wil ik graag de zwarte mascara.
    succes verder! xliefss.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk ik doe mee, ik volg je via GFC en bloglovin en heb dit artikel geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. super leuk! ik volg je ook via GFC en ik heb je bericht geliked. ik hoop dat ik eindelijk eens wat win :) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe meee!

    × ik volg je met GFC & bloglovin
    × ik heb het bericht geliked op bloglovin
    × ik volg je via twitter
    × hier is mijn tweet: https://twitter.com/#!/xlittletinygirl/status/155699305200615424

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ik heb net je blog ondekt hihi!
    leuke give-away!
    -ik volg je met gfc
    -ik volg je met bloglovin
    -ik heb dit bericht geliked op bloglovin
    -het staat in mijn sidebar!
    www.sweet-strawberrytea.blogspot.com
    heelveelliefs!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldige give-away, Sephora is echt goed! Ik doe mee.
    - Ik volg je met GFC en BL
    - Ik heb je bericht geliked
    - Ik heb de zin getweet . @Maritdushii
    - En ik heb het plaatje in mijn sidebar gezet
    http://www.blogitwithmarit.blogspot.com/
    xliefs'

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ah super leuk!
    Ik had de vorige give away al gewonnen dus ik gun dit iemand anders!! :)

    Kisses,
    www.livemylifeforfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hey echt een super vette winactie ik heb het gezet op twitter en ook op facebook
    www.melsieraden.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super!


    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke winactie! Ik doe mee! (:

    - Ik volg je met GFC
    - Ik volg je met Bloglovin'
    - Ik heb deze post geliked met Bloglovin'

    Liefs! Rieke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. suppppeeeeeeer ik doe mee!!
    ik volg je op bloglovin
    ik volg jr op gfc
    ik heb getweet https://twitter.com/#!/CansuKurtulus1
    ik heb geliked op bloglovin
    en ik hoop superdupermega veel dat ik win xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, dit lijkt me zo tof om te winnen! Ik volg je op GFC en Bloglovin en ook heb ik dit artikel voor je geliked :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. SUPERVETTE ACTIE!
    ik heb alles gedaan (dus als het goed is 6 deelnamen)
    Ik wil echt heeeeeel erg graag winnen!!
    De zwarte.
    Ik hoop dat ik win!

    xxx's ♥

    http://www.movieanne.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  44. - Ik volg je met GFC
    - Ik volg je met Bloglovin
    - Ik heb je artikel geliked met Bloglovin
    - Ik volg je op Twitter
    - Ik heb de zin getweet.
    - Ik heb je winactie in de sidebar van m'n blog gezet.

    Ik heb echt al zoveel goede dingen gehoord over die mascara! Hoop echt dat ik 'm win. Echt een supergave actie!

    x Linda
    www.lindamarkus.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn Twitter naam is trouwens: xLindaMarkus

      Verwijderen
  45. Leuke win-actie! Heb geen mascara momenteel nodig en gun deze mascara ook iemand anders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hele leuke winactie! Ik ga je volgen. Volg je mij ook?

    Liefs,

    Estella

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...