zaterdag 28 januari 2012

Meet my love

English:
First of all; I'm so sorry for not blogging a whole week! But the problem is that I've no time to make pictures. I'm the whole day at school and when I'm home it's too dark to make good pictures. But this weekend I am going to make a lot of pictures and plan some posts. Because is feel like a really bad blogger..
And then, where this post is all about; my new love. My fall-colored tweed-jacket! I saw it yesterday at Zara and I was totally in love! Those colors wow! I saw immediately some really nice combinations in my head and I just had to bought it! And an extra plus was; I got 10 euros extra discount at the ckeckout! What do you think? Is this a great purchase?

Click to read in Dutch and see more pictures!

Dutch: 
Allereerst spijt het me heel erg dat ik een hele week niks heb geblogd!  Het probleem is dat ik de hele dag op school ben en dat als ik thuis kom het al aan het schemeren is waardoor het niet mogelijk is echt mooie foto's te maken. Maar dit weekend ga ik vooruit werken, veel foto's maken en posts inplannen voor volgende week. Want dit kan echt niet..
En dan nu, waar deze post om draait; My new love. Mijn herfstkleurig tweed-jacket. Ik zag het gisteren hangen in de Zara en het was liefde op het eerste gezicht! Die kleuren; Wow! Ik zag meteen heel wat combinaties voor me en ik moest 'm gewoon kopen! Ik kreeg ook nog eens 10 euro extra kassakorting! Wat vind jij? Is dit een goede aankoop?

Don't you love the match of the nailpolish and the colors in the jacket?

 What do you think? To wear or not to wear?




ps. Don't forget to enter my give-away! You can enter 'till wednesday!

43 opmerkingen:

  1. superleuk outfit!
    maakt niet uit, school komt voor!
    ben echt erg benieuwd naar de winnaar van de winactie, hihi!
    hopen dat ik win, love the mascara! <3 xliefs'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IN ONE WORD : ...." GREAT "

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt een prachtige outfit! :D

    liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hij is echt heel leuk! En wat een leuke ring, waar heb je die gekocht? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat jasje is inderdaad geweldig. Ik ben alleen niet zo weg van die knot.. Ik zie ook al allemaal creaties voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, mooie outfit, dat jasje vind ik echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You look very lovely!

    Follow me & my bags, shoes, and all things dainty at:
    pjlattesbagbook.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij staat je goed! Ik vind je haar ook leuk zitten, zo in een hoge knot, like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, ik vind ´m helemaal geweldig!
    en wat een leuke knot heb je in :)
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie ringetjes! En dat jasje vind ik heul leuk=)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het staat je goed maar het is niets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi jasje, en je haar zit heel leuk!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel! Dat jasje is echt prachtig, staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ge-wel-dig! die nagellak en ring passen er perfect bij.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super! Wat zie je er elegant uit met die knot. En die schoenen maken het geheel weer een beetje preppy, echt leuk!

    www.thisoddgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your new jacket is fabulous! I love it!

    xoxo, Oana

    http://genefalsesiprajiturele.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I have the same problem with taking pictures but doing this during the weekend is a solution :) Love your tweed jacket :)

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw. wooh. wauw.
    hihihi, supermooi jacket! :3
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja ziet er mooi uit!

    xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super leuk! ik heb je een mailtje gestuurd naar je mailadres van je blog voor je adresgegevens van de winactie. zou je die willen beantwoorden? :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik heb 'm nog een keer gestuurd: naar myverownlookbook@gmail.com
    als je hem daarna nog niet hebt, wil je mij dan een mailtje sturen met je adres? nicole.vanroekel@hotmail.com

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb dat jasje ook een keer gepast, maar hij stond niet zo leuk. Jou staat ie echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je jasje prachtig, as you know I love these kind of jackets. Ziet er heel mooi uit bij je.

    Follow me: www.zizistyling.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. GEWELDIGE outfit, echt! Dat vest is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow you look amazing! Love your hairdo!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke blog en wat een mooie outfit leuk dat je er steeds zo verschillend uit ziet =)! Zullen we elkaar volgen =D? Als je mn blog natuurlijk ook leuk vindt ;) hihi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh dat jasje is echt superleuk! Hele leuke foto's, de nagellak past inderdaad perfect :)
    We volgen je nu op Bloglovin!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. beautiful girl in a great outfit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wauw, je jasje is echt super leuk!
    zou hem zelf inderdaad ook meteen gekocht hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Julie send me here, I'm your new follower. You have a great blog.

    I love the jacket and the whole outfit looks simply great!

    I'd appreciate it it wou'd check my blog as well and possibly follow it.

    Lots of love,
    Evamaria - http://despite-the-style.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...