zaterdag 14 januari 2012

Soft ruches

En eindelijk is het weer weekend en heb ik tijd om te posten! Vandaag een girly outfit met strikjes en ruches. Comfortable and chic. Gisteren hebben ik en mama reisboekjes gehaald voor de eilanden in Europa en zijn nu volop aan het kijken naar leuke huisjes. We zitten helemaal in de zomer-mudus! I love it.






Zijn jullie ook al opzoek naar een vakantie bestemming voor de zomer?

ps. Don't forget to enter my give-away!
pps. zou je bovenaan de pagina mijn poll willen invullen?

33 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfit, vooral die top!
    Je hebt het erg leuk gecombineerd!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Waar komt het topje vandaan? het is super mooi! En onze vakantiebestemming voor dit jaar lag vorig jaar al vast :D haha. Portugal ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit! Je top je sokken en je haar; geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie outfit! Die strikjes zijn superschattig! Ik volg je nu via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuwk!!

    Willen jullie pleeaasse helpen?
    http://thisispienslife.blogspot.com/2012/01/twitter.html

    Thankyouu.
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je heel erg mooi! Lieve outfit!

    www.adorebeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sophie!
    ik heb je nog helemaal geen gelukkig 2012 gewenst! hihi, bij deze :3
    je outfit is echt superleuk! die strikjes op je sokken. zo schattig!
    en ik las op twitter dat je hakken hebt gekocht! superleuk! welke heb
    je gekocht?
    loves, saar. ♥ - holie crack. zo veel uitroeptekens gebruikt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke outfit! die strikjes aan je sok/laarsjes zijn cute! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit!
    Waar heb je dat topje vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb die top in het zwart, zo handig! past echt overal bij. en die strikjes op je laarsjes zijn echt schattig :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely outfit!
    Wij hebben de zomervakantie al geboekt :)
    We gaan heerlijk naar Zuid-Frankrijk om weer steden te bezoeken zoals, St Tropez, Monaco, Cannes, Nice etc. 2 jaar geleden ben ik daar ook geweest en het is zeker een aanrader :D

    Voor mij mag de zomervakantie beginnen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi shirtje, en die sokjes zijn heel schattig:)

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw ongelooflijk mooi ♥ Jou outfit's zijn altijd mooi :D
    Ik ben wel heel erg benieuwd waar jij die top hebt gekocht :$ Zoek namelijk al heel lang zo iets.

    fijn weekend

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit, echt mooi shirtje! Je blog is super leuk, zullen we elkaar volgen? Ik hoor het wel! :)

    xo Tara Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke outfit!
    http://fafafoomfarah.blogspot.com/ xo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben nog niet aan het kijken voor een zomervakantie, wil wel heel graag weg, maar weet niet of dat gaat lukken! Ik ga wel 4 dagen naar Parijs in februari ontzettend veel zin in!

    Ik vind je outfit super! Staat je zo goed en dat topje is super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel schattig! vooral die strikjes boven je laarsjes, haha
    xoxo


    http://storyofstyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sweet outfit! Die strikjes bij je schoenen maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love the little bows on your shoes - so cute :)

    Annie
    The Other Side of Gray

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke outfit! ♥ Echt heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is cute .love the boots

    Oyin
    http://sleekstylish.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...